زمان : 05 Bahman 1392 - 15:06
شناسه : 82397
بازدید : 4542
 تابش معاون عمرانی استانداری و هشت مدیرکل استان را به عقدا کشاند!!!(2نظر) تابش معاون عمرانی استانداری و هشت مدیرکل استان را به عقدا کشاند!!!(2نظر) محمد رضا شوق الشعرا


عقدا اردکان، مقصد اولین سفر معاون عمرانی استاندار اردکانی یزد
نهصد هزار جمعیت استان یکطرف! اردکان هفتاد هزار نفری هم یک طرف!؟
با این استاندار و نمایندگانی همچون «جوکار» و  «دخیل عباس زارع زاده» حوزه های انتخابیه استان یزد هیچ تغییری نخواهد کرد
به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی)
مسائل و مشکلات بخش عقدا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت!!!

یزدفردا گزارش داد"}
با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان مسائل و مشکلات بخش عقدا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت
تبصره اول:مدیران کل گرانقدر ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) چرا تابش را همراهی نمودند و کی به بهاباد و بافق و خاتم و مهریز و ندوشن و تفت و منشاد و طزرجان و ده بالا و نیر و سخوید و دهشیر و شاهدیه و ... خواهند رفت!؟
تبصره دوم: جمعیت اردکان چند نفر است؟ جمعیت عقدا چند نفر است؟ جمعیت استان یزد چند نفر است!؟
تبصره سوم: مدیران کل ادارات استان به اندازه ای که از تابش خان اردکانی حساب می برند و حرف شنوی دارند، از جوکار و دخیل عباس زارع زاده نیز حرف شنوی دارند و حساب می برند؟
تبصره چهارم: مسائل و مشکلات شهر و شهرستان پانصد هزار نفری یزد حل شده بود که مدیران کل ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) تشریف بردند عقدا آنسوی اردکان؟
تبصره پنجم: در جلسه ای که با حضور جوکار برای بررسی مشکلات حسن آباد یزد در حسن آباد تشکیل شد، چرا معاون عمرانی استانداری حضور نداشت و کدام ازین مدیران مسافر عقدا حضور داشتند!؟

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان