زمان : 30 Dey 1392 - 22:32
شناسه : 82236
بازدید : 2942
تابش:سفرهاي استاني روحاني به شيوه سفرهاي استاني خاتمي بود . تابش:سفرهاي استاني روحاني به شيوه سفرهاي استاني خاتمي بود
کساني که به اولين سفر آقاي روحاني انتقاد مي کنند بهتر است مصوبات دولت قبل را بررسي کنند و ببينند چه مقدار از آن مصوبات جامه عمل پوشانده شده است .
محمدرضا تابش نماينده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا گفت:سفرهاي استاتي دولت ها را بايد با توجه به رويکرد متفاوت دولت ها مورد بررسي قرار داد.در سفر استاني روحاني به خوزستان رويکرد دولت به گونه اي بود که نمي خواست مردم به زحمت بيفتند و رفتارهاي خارج از عرف در اين سفر صورت گيرد .
وي افزود:بعد از پيروزي انقلاب اسلامي توجه به خواست مردم همواره مورد توجه دولت ها بوده اما روش ها متفاوت بوده است.در سفر آقاي روحاني به خوزستان هدف اين نبود که مردم را براي استقبال از رييس جمهور به خيابان ها بکشانند و يا از اذحام جمعيت سوء استفاده کنند .
نماينده مردم اردکان اظهار داشت:آقاي روحاني به خوزستان رفت تا در جريان امور قرار گيرد البته از آنجايي که اين سفر اولين سفر استاني دولت بود قطعا نقاط ضعفي هم داشته است .
وي با اشاره به برخي انتقادها از عدم حضور رييس جمهور در شهرستانهاي استان خوزستان گفت:بايد ديد اگر آقاي روحاني به همه شهرها مي رفتند در حالي که در شرايط فعلي نمي توانستند کاري انجام دهند و به وعده هاي خود جامه عمل بپوشانند آيا اين سفر زمينه بي اعتمادي مردم را فراهم نمي ساخت؟
تابش با تاکيد براين مطلب که سفرهاي استاني روحاني به شيوه سفرهاي استاني خاتمي انجام شد،گفت:کساني که به اولين سفر آقاي روحاني انتقاد مي کنند بهتر است مصوبات دولت قبل را بررسي کنند و ببينند چه مقدار از آن مصوبات جامه عمل پوشانده شده است .البته بنده معتقدم مي شد در اولين سفر دولت يازدهم طوري برنامه ريزي کرد که وزرا به شهرستان ها مي رفتند و در شوراي اداري شهرستان ها شرکت مي کردند و مطالب را پس از جمع آوري در اختيار دولت قرار مي دادند.
وي تاکيد کرد:حضور رييس جمهور در شهرستان ها ، وعده دادن به مردم و دامن زدن به مطالبات درحالي که نمي توان کاري انجام داد فقط بي اعتمادي مردم را به دنبال دارد لذا بنده از اين جهت که دولت نخواست باعث بي اعتمادي مردم به حاکميت و نظام شود را مثبت ارزيابي مي کنم.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان