به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در راستای تکریم ارباب رجوع و سهولت مراجعه کنندگان به امور این گروه، پس از چند ماه کار کارشناسی و بررسی مسائل شرکت های گروه تعاونی پیشگامان این سامانه توسط واحد بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات راه اندازی شد.
در سامانه رسیدگی به شکایات کلیه مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده مورد ارزیابی و پیگیری گزارشات مردمی قرار می گیرد که افراد پس از درج شکایت خود کد رهگیری دریافت می کنند و تمام مراحل رسیدگی از طریق این کد قابل رصد می باشد.
از دیگر قابلیت این سامانه ارسال پیامک به شماره های ثبت شده در فرم ثبت شکایات می باشد که در پایان روند رسیدگی نتیجه به افراد اعلام می شود.
سامانه رسیدگی به شکایات بر روی پرتال پیشگامان www.pishgaman.com فعال است.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید