شرکت گاز استان یزد بر اساس ارزیابی های به عمل آمده در فرایند دهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، موفق به کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره گردید.
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با تأیید این خبر افزود: کسب این تقدیرنامه در سایه مساعدت و همکاری مدیران ارشد، میانی، کارشناسان، کارکنان و تعامل با مشتریان و ذینفعان صورت گرفت.
علیرضا پیله ور ادامه داد از سال 80 با فعالیت در نظام های یکپارچه مدیریت و نظام پیشنهادها و در سال های بعد در سایر نظام های مدیریتی و شروع پیاده سازی مدیریت دانش با بهره گیری از خروجی های موجود، رسیدن به تعالی سازمانی به عنوان استراتژی این شرکت انتخاب شد و در سال 88 حضور در فرایند جایزه تعالی سازمانی مورد توجه مدیران ارشد این شرکت قرار گرفت و با همکاری مشاوران و کارشناسان تلاش برای ورود به فرایند جایزه ملی کیفیت ایران با هدف بهبود در فعالیت ها، فرآیندها و افزایش خدمات آغاز شد و این شرکت گواهینامه اهتمام به کیفیت را کسب نمود که به لطف خداوند و با برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم، سرانجام شرکت گاز استان یزد با تایید دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ایران موفق به کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره گردید.
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در پایان با اشاره به اینکه این شرکت با بهره گیری از خردجمعی کارکنان در قالب نظام های مدیریت مشارکتی از جمله نظام پیشنهادها، کارگروه های تخصصی، گروه های کیفیت و بهره وری مشتریان، ذی نفعان و خصوصاً کارکنان و همچنین بهره گیری، به فعل رساندن و هدایت هرچه بیشتر از ایده و دانش کارکنان در مسیر تعالی قرار گرفته، اظهار امیدواری نمود با توجه به برنامه تنظیم شده بتوانیم پله های رشد و تعالی را طی نماییم.
خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید