زمان : 23 Azar 1384 - 01:04
شناسه : 771
بازدید : 1019
يك مسوول قضايي نيروهاي مسلح‪ ۷۰‬درصد جرائم اين نيرو، مربوط به سربازان وظيفه است يك مسوول قضايي نيروهاي مسلح‪ ۷۰‬درصد جرائم اين نيرو، مربوط به سربازان وظيفه است




يك مسوول قضايي نيروهاي مسلح‪ ۷۰‬درصد جرائم اين نيرو، مربوط به سربازان وظيفه است




مدير عفو و پيشگيري از جرم سازمان قضايي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي گفت‪ ۷۰‬درصد جرائم اين نيرو مربوط به سربازان وظيفه است.

محمود صفري روز دوشنبه در مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح در يزد افزود: ‪ ۶۰‬درصد جرائم سربازان نيز جزئي و خاص نظامي است.

وي گفت:جرائم كادر قضايي اين سازمان در حد بسيار پاييني است و سالانه، دو هزار مورد جرم در نيروهاي مسلح اتفاق مي‌افتد كه رقم ناچيزي است.

صفري گفت: طي هفت سال گذشته‪ ۳۰۲‬نشست پيشگيري از وقوع جرم در سازمان قضايي نيروهاي مسلح تشكيل شد كه اين امر نشان از توجه اين سازمان در مورد به حداقل رساندن جرم در اين نيرو و حفاظت از نيروهاي مسلح است.

وي افزود: جرائم موجود در اين نيرو نگران‌كننده نيست و برنامه‌ريزي خواهيم كرد تا اين جرائم نيز به حداقل ممكن برسد.

مدير عفو و پيشگيري از جرم سازمان قضايي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي اضافه كرد: در مراحل اجراي طرح آسيب زدايي به اجراي راهكارهاي حاصل از تحقيقات مرحله آسيب زدايي نيز خواهيم پرداخت.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح يزد هم در اين نشست،حضورنيروهاي امنيتي و مسلح در صحنه را از راهكارهاي كاهش جرام در جامعه ذكر كرد.

مهدي تشكري گفت: بي‌توجهي به آموزش از مشكلات موجود در اين زمينه است و آموزش، نقشي اساسي در جلوگيري از وقوع جرم دارد و پيشگيري از طريق آموزش از وظايف سازمان قضايي نيروهاي مسلح است.

وي اضافه كرد: همچنين بايد آيين نامه انضباطي در مجموعه نيروهاي مسلح را جدي بگيريم.

سيزدهمين مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم درنيروهاي مسلح با هدف ارائه آموزش وكاهش جرم با شركت كادر قضايي اين نيرو وتعدادي ازقضات و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي يزد برگزار شد.



يزدفردا                                                                                                                                                  ايرنا