زمان : 10 Shahrivar 1392 - 13:32
شناسه : 75846
بازدید : 3720
پيامک هاي عاشقانه اي که 400 ميليون ريال آب خورد پيامک هاي عاشقانه اي که 400 ميليون ريال آب خورد

پيامک هاي عاشقانه اي که 400 ميليون ريال آب خورد

رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات مازندران، از شناسائي ودستگيري متهم به اغفال دختر جوان و اخاذي 400 ميليون ريالي خبر داد .

 سرهنگ احمدرضا رستمي رییس پلیس فتا مازندران با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه فردي به پليس فتاي مازندران مبني بر اغفال و اخاذي از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران اين پليس قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از شاکي دريافتند، در پي آشنائي دخترشاکي با مردي ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهاني تلفني و پيامکي دختر جوان با اين مرد شيطان صفت، متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصي این دختر و با تهديد و ارعاب طی چند مرحله اقدام به اخاذي 40 ميليون توماني کرد.
رئيس پليس فتاي مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني و استفاده از شگردهاي پليسي موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذي را به همراه همدستش که اهل يکي از استان هاي مرکزي کشور بودند شناسائي کنند.
رستمي در ادامه از هماهنگي با مرجع قضائي و دستگيري متهمان خبر داد وافزود: متهمان پس از دستگيري در تحقيقات اوليه، ابتدا منکر ادعاي شاکي شده ، اما با توجه به دلايل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابي اعتراف کردند.
سرهنگ رستمي اضافه کرد: باتشکيل پرونده متهمان به مرجع قضائي معرفي و با قرار 100 ميليون تومان روانه زندان شدند.
رئيس پليس فتاي مازندران خطاب به جوانان توصيه کرد: والدين نزديک ترين و مهمترين دوست براي فرزندان جوان و نوجوان خود هستند پس با فرزندان خود طوري ارتباط برقرار کنيد که در مواقع حساس شما را مهمترين دوست خود بدانند .
وي همچنين افزود: جوانان و نوجوانان نيز بايد بدانند که پدر و مادر بهترين دوست شما هستند و در صورت وقوع اتفاقات و حوادث ناراحت کننده در فضاي مجازي و حقيقي،مشکلات خود را با آنان در ميان بگذاريد .