زمان : 23 Shahrivar 1386 - 23:05
شناسه : 7565
بازدید : 2363
در تهران :مردي به خاطر کارت ملي، همسرش را کشت در تهران :مردي به خاطر کارت ملي، همسرش را کشت

در تهران :مردي به خاطر کارت ملي، همسرش را کشت

حوادث -پليس تهران -قتل-كارت ملي

يزدفردا -مردي که به خاطر درخواست کارت ملي خود از همسرش با فحاشي او مواجه شده بود و در يک اقدام جنون آميز وي را به قتل رسانده بود با تلاش ماموران آگاهي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد.
به گزارش يزدفردا "دو روز گذشته زن جواني با مراجعه به کلانتري 161 (ابوذر) و ارائه شکوائيه اي اعلام داشت:در تاريخ 9شهريور ماه سال جاري مادرم به نام "شهين صادفي" 50 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو توسط پدرم که "بهرام م"نام دارد مجروح و به بيمارستان شهيد فياض بخش منتقل گرديده است.و هم اکنون پس از گذشت 11 روز بر اثر شدت ضربات وارده مادرم فوت کرده است و پدرم نيز به اين دليل متواري شده است.

بر اساس اين گزارش، با اعلام اين خبر توسط دختر مقتوله پرونده فوق بلافاصله به اداره دهم (ويژه قتل) پليس آگاهي ارجاع و در دستور کار ماموران اين اداره قرار گرفت.

بنا بر اين گزارش، با توجه به متواري بودن متهم ماموران تحقيقات گسترده اي براي پيدا کردن محل اختفاء "بهرام م" انجام دادند تا اينکه موفق به شناسائي مخفيگاه متهم در خيابان هفت چنار تهران شدند.

اين گزارش مي افزايد، به همين منظور بلافاصله اکيپي از مأموران اين اداره به آدرس مذکور مراجعه و طي عملياتي پليسي متهم را دستگير و براي انجام تحقيقات تکميلي و روشن شدن حقايق به اداره دهم هدايت دلالت کردند.

گفتني است، نامبرده در تحقيقات ابتداي منکر هرگونه دخالتي در قتل شده اما پس از ارائه دلايل ، مدارک و مستندات موجود و انجام تحقيقات مستمر چاره اي جز اعتراف نديد و اعلام داشت « مدت 6 ماه بود با همسرم اختلاف داشتم تا اينکه عصر روز حادثه ازهمسرم کارت ملي خودم را درخواست کردم و او شروع کرد به فحاشي و توهين در حاليکه عصباني شده بودم يک قبضه کارد آشپزخانه به طول تقريبي 30 سانتي متر از داخل کابيت آشپزخانه برداشتم و در حاليکه همسرم در داخل آشپزخانه دراز کشيده بود بالاي سر او آمدم و چندين ضربه به پهلو و شکم او وارد کردم سپس دو ضربه به داخل شکم خودم زدم و از منزل خارج شدم ، و به منزل يکي از بستگان خود مراجعه و مخفي شدم تا اينکه در چنين روزي توسط پليس دستگير شدم ».

شايان ذکر است، متهم با قرار صادره از سوي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 27 (امور جنايي) جهت تکميل تحقيقات و بازسازي صحنه قتل در اختيار مي باشد.

يزدفردا