زمان : 23 Shahrivar 1386 - 23:00
شناسه : 7564
بازدید : 2155
کشف جرم و شناسايي مجرم(توسط شوراي روستائي) به شيوه اي عجيب در هند کشف جرم و شناسايي مجرم(توسط شوراي روستائي) به شيوه اي عجيب در هند

کشف جرم و شناسايي مجرم(توسط شوراي روستائي) به شيوه اي عجيب در هند

 خبر هاي جالب - عجيب-ديدني 

يزدفردا "- در پي کشف جسد يک زن مورد تعرض واقع شده در روستايي در هند، مردان روستا براي مشاهده آثار کشمکش پيراهن هاي خود را در آوردند تا گناهکار پيدا شود.
گزارش يزدفردا به نقل از شبکه خبري" بي بي سي"حاکي است، اعضاي شوراي روستاي "بوراج" در هند از مردان روستا خواستند تا براي شناسايي متعرض به يک زن پيراهن خود را در آورده و مورد بازرسي در عموم قرار گيرند.

بر اساس اين گزارش، اين وضعيت زماني به وجود آمد که در اين روستا جسد يک زن پيدا شد. شواهد حاکي از آن بود که او قبل از به قتل رسيدن مورد تعرض واقع شده است.

بسياري از مردان روستا براي مبرا شدن از ظن، خود داوطلبانه در اين امر شرکت کردند اما با تمام اين تلاش ها متعرض شناسايي نشد و تحقيقات در اين زمينه توسط پليس انجام مي شود.

اما بر اساس گفته پليس، تشکيل چنين شوراهاي محلي براي رسيدگي به جرم غيرقانوني است و در اين رابطه نيز افرادي دستگير شده اند.

اين شوراهاي روستايي گاهي گام فراتر نهاده و مجرم را نيز مجازات مي کنند. به عنوان مثال در يک مورد سرقت، دستان سارق در روغن داغ قرار گرفت و اين چنين مجازات شد بدون اين که پليس از جريان اطلاع داشته باشد.

فعالان حقوق بشر خواستار ممنوعيت کار اين قبيل شوراها شده اند که بيشتر در نواحي روستايي فعاليت دارند .

يزدفردا