زمان : 23 Shahrivar 1386 - 22:42
شناسه : 7562
بازدید : 2572
 آشنائي با اقدامات انجام شده توسط   پليس يزد در ايام شعبانيه  آشنائي با اقدامات انجام شده توسط پليس يزد در ايام شعبانيه

فعاليت پليس يزد در ايام شعبانيه


خبر يزدفردا " - رييس پليس امنيت عمومي يزد از تذکر پليس اين استان به 340 نفر از افراد بدحجاب و بازديد و کنترل 321 واحد صنفي و واحد اقامتي در ماه شعبان خبرداد.


به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ؛ سرهنگ "علي ميرشمسي" رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد اظهارداشت :در ايام شعبانيه 7 جلسه با ادرات برون سازماني از جمله اعضاي شوراي شهر ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سازمان تبليغات اسلامي ، مجامع امور صنفي ، سپاه و معاونت امر به معروف و نهي از منکر ، صدا و سيما و روساي ادارت زيرمجموعه برگزار شد.

سرهنگ ميرشمسي افزود: 125 مورد گشت زني در سطح شهر فعال بود و 115 مکان که محل برگزاري جشن نيمه شعبان بود شناسايي و تحت نظارت و کنترل قرار گرفت .


همچنين ازد 293 واحد صنفي ، 28 واحد اقامتي ، هتلها و مهمانپذيرها ، 45 مورد کاروان عروسي کنترل و بازديد شد .


وي ادامه داد: 16 واحد صنفي که اقدام به پخش موسيقي هاي غيرمجاز مي نمودند تذکر و بعضي از واحدها پلمپ شد و 23 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف توقيف گرديد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد تصريح نمود : 275 نفر از افرادي که شئونات اسلامي را رعايت نمي کردند و 65 نفر از ايجاد کنندگان آلودگي صوتي و 82 نفر از افراد مسأله دار تذکر و ارشاد شدند .

وي خاطرنشان کرد : 14 نفر از اراذل و اوباش احضار و از آنان تعهد کتبي اخذ گرديد و 20 نفر به دليل ايجاد مزاحمت و نزاع و درگيري دستگير شدند .

يزدفردا