زمان : 12 Shahrivar 1386 - 16:24
شناسه : 7358
بازدید : 2074
چند خبر كوتاه از حوزه فرهنگ و هنر استان يزد چند خبر كوتاه از حوزه فرهنگ و هنر استان يزد

چند خبر كوتاه از حوزه فرهنگ و هنر استان يزد
 فاز سوم مجتمع امام علي ( ع ) واقع در بلوار دانشجو در سه طبقه زير زمين ، همكف و طبقه اول شامل سالن آمفي تئاتر ، سالن اجتماعات ، نمازخانه ، گالري ، موزه و ..... ساخته مي شود. اين پروژه از اول امسال كار خود را آغاز كرده كه مهلت تكميل و تحويل آن تا نيمه دوم سال 1388 تعيين شده كه پيش بيني مي شود تا آذر ماه 1389 به بهره برداري رسد.
 مراسم عصر شعر انتظار با حضور شعراي بخش زارچ و به همت نمايندگي فرهنگ و ارشاد و انجمن شعر و ادب زارچ در محل سالن اجتماعات اين نمايندگي برگزار شد.
 گروه مولودي خواني ذولفقار تهران به شهرستان بافق عزيمت كرد و دو برنامه صبح و عصر ويژه خواهران در سالن مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اين شهرستان اجرا نمود. گفتني است اين برنامه به اين سبك براي اولين بار در اين شهرستان اجرا شد.
 دومين شب شعر شبيه باران در محل مجتمع فرهنگي و هنري ابركوه برگزار شد. در اين مراسم كه جمع كثيري از مسئولين ادارات شهرستان ، هنرمندان انجمن هاي فرهنگي و هنري و شاعران عضو انجمن شعر و ادب ابركوه و مهر دشت حضور داشتند تعداد 18 نفر از شاعران شاعار خود را قرائت نمودند. در پايان ضمن پذيرايي ، شاعران با اهداء لوح تقدير و جوائزي تجليل بعمل آمد.

يزدفردا