زمان : 12 Shahrivar 1386 - 16:07
شناسه : 7354
بازدید : 1818
شماره 45 و 46 بهروزي منتشر شد شماره 45 و 46 بهروزي منتشر شد

شماره 45 و 46 بهروزي منتشر شد

يزدفردا"شماره 45 و 46 بهروزي، نشريه خبري- آموزشي سازمان بهزيستي يزد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومي بهزيستي استان يزد "كارآفريني استراتزي مقابله با بيكاري عنوان سرمقاله اين شماره بهروزي است كه توسط دكتر عبدالمهدي رفيعي نژاد كارشناس مسئول اشتغال بهزيستي نوشته شده است. در اين سرمقاله آمده است: ” سازمان بهزيستي به ضرورت و تناسب جامعه تحت پوشش خود به شكل حادتري با موضوع بيكاري و اشتغال مواجه است. عدم اعتقاد به استعدادها و توانمنديها، نداشتن مهارتهاي ارتباطي، بالا نبودن ميانگين سطح تحصيلات، عدم فراگيري آموزشهاي فني و حرفه اي و كسب مهارتهاي شغلي، عادت به مستمري بگيري و پرهيز از خطرپذيري شغلي و خودكفائي و در آخر نداشتن پشتوانه هاي مالي و سرمايه كافي، بخشي از دلايل متعدد بيكاري و فقر در اين جمعيت دردمند ميباشد.“
بهروزي در اين شماره نگاه ويزهاي به اشتغال و توانمندسازي مددجويان تحت پوشش بهزيستي پرداخته است.

 گزارشي از اشتغال معلولين در كارگاههاي صنعتي استان، معرفي معلول مخترع يزدي، گفتگو با معاون كارآفريني و اشتغال سازمان بهزيستي يزد، معرفي ، گزارشي از اشتغال و توانمندسازي معلولان مطالبي است كه در نگاه ويزه اين نشريه آمده است.
اين نشريه در صفحه ديگران به گفتگو با يك قاضي يزدي در خصوص حكم پرداخت هزينه تحصيلي فرزندان بهزيستي، خبري از شوراي شهر و شهرداري پرداخته و در صفحه شهرستانها با روساي ادارات شهرستان يزد . مهريز گفتگو كرده است.


ويزه نامه هفته دولت ضميمه اين شماره نشريه بهروزي است كه به ارائه عملكرد سازمان بهزيستي يزد در دولت نهم و هفته بهزيستي پرداخته است. شما همچنين ميتوانيد در اين شماره بهروزي مطالبي در خصوص روشهاي مددكاري اجتماعي، مهارتهاي ارتباطي والدين با فرزندان، ماهيت متغير دنياي كار و... بخوانيد.

يزدفردا