زمان : 11 Shahrivar 1386 - 23:03
شناسه : 7347
بازدید : 2590
درد دل مدير مسئول يزد امروز درد دل تمام رسانه هاست !آيا گوش شنوائي هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درد دل مدير مسئول يزد امروز درد دل تمام رسانه هاست !آيا گوش شنوائي هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درد دل مدير مسئول يزد امروز درد دل تمام رسانه هاست !آيا گوش شنوائي هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدير مسئول نشريه يزد امروز، گفت: مسئولين باور ندارند، از شيوه‌هاي مدرن مديريت همسويي با مطبوعات است و تعامل آنها با مطبوعات مصنوعي و ساختگي است.

فاضلي در گفت و گو با (ايسنا)- اظهار داشت: اولين شماره هفته نامه در اسفند سال 80 به مناسبت عيد غديرخم منتشر شد، اين نشريه به صورت هفته نامه اجتماعي، فرهنگي‌، ورزشي، هنري مي‌باشد كه تاكنون 244 شماره از آن منتشر شده است و صاحب امتياز آن بنياد فرهنگي پژوهشي ريحانة‌الرسول مي‌باشد.

وي افزود: ‌نشريه يزد امروز زماني باداشتن ستوني تحت عنوان ستون نامه‌ها و تلفن‌ها قصد برقراري پل ارتباطي ميان مردم و مسئولين را داشت كه در اين راستا مردم توجه خوبي نشان دادند، ولي مسئولين توجه آنچناني نداشتند و در واقع ارتباط با يك طرف قضيه يعني مردم قوي بود.

وي در ادامه گفت: بيش از نصف مخاطبين ما از جامعه تعليم و تربيت و اكثر نويسندگان هم از قشر معلمين هستند، رابطه ما با مردم خوب است، ولي مسئولين هيچ زماني نخواستند، به آنچه كه در نشريات مطرح مي‌شود پاسخ مناسبي بدهند.

فاضلي با بيان اينكه قسمت اعظم تحريريه اين نشريه فرهنگيان و همچنين نفوذ و رسوخ در مدارس را داشتيم تصريح كرد: ‌در استان يزد اكثر مديران و مسئولين قبول نكردند، نشريات محلي بهترين و استوار‌ترين پل ارتباطي ميان آنها و مردم هستند.

وي اذعان داشت: مسئولين سعي مي‌كنند، در ظاهر با مطبوعات تعامل داشته، تعاملي كه حالت مصنوعي و ساختگي دارد و در واقع كمتر مديري است كه باور داشته باشد، يكي از اركان و شيوه‌هاي مدرن مديريت، همسويي با مطبوعات است و مسئولين باور ندارند مطبوعات يكي ازابزارهاي پيام رساني مديريتشان محسوب مي‌شود.

فاضلي رسالت واقعي يك روزنامه نگار را شفاف سازي جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: آشكار كردن پنهانكاري‌ها كه به نفع مردم است و برقراري ارتباط ميان مردم و مديران كه اكنون اين ارتباط يك طرفه شده، از ديگر وظايف يك روزنامه‌نگار مي‌باشد.

وي با اشاره به اينكه حمايت مادي مسئولين از مطبوعات صفر است، ادامه داد: ‌از لحاظ معنوي هم حمايت‌ها درحد حرف و پيام و گفتار است.

فاضلي در خصوص ارائه سوبسيد كاغذ به مطبوعات تاكيد كرد:‌حواله كاغذ براي مطبوعات نسبت به مبلغ داده شده مقرون به صرفه بود و علت آن دو برابر شدن قيمت كاغذ است.

مدير مسئول نشريه يزد امروز در پايان يادآور شد: نزديك به 4 سال است كه تمام در آمد مطبوعات، از راه سوبسيد كاغذ و نرخ آگهي ثابت مي‌باشد، در حاليكه هزينه‌هايي به مانند چاپخانه، ‌ليتوگرافي عوامل توزيع و غيره دو برابر شده است

يزدفردا