زمان : 25 Khordad 1392 - 21:08
شناسه : 72076
بازدید : 7962
اخبار غير رسمي برخي از سايتهاي در خصوص انتخابات شوراي اسلامي شهر مورد تأييد نيست(1نظر) اخبار غير رسمي برخي از سايتهاي در خصوص انتخابات شوراي اسلامي شهر مورد تأييد نيست(1نظر) به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد، سعيد اماميان گفت: اخبار غير رسمي برخي از سايت ها در خصوص انتخابات شوراي اسلامي شهر مورد تأييد نيست.

سعيد اماميان گفت : با توجه به اينكه شمارش آراي رياست جمهوري در برخي از شعب تا صبح ادامه داشت لذا عملاً شمارش آراي شوراهاي شهر و روستا بعد از آن آغاز و كماكان در برخي شعبات ادامه دارد.
وي ادامه داده است: لذا با توجه به اينكه هنوز هيچگونه آماري مبني بر حائزين اكثريت آرا جمع بندي نشده و در حال جمع بندي است و هرگونه خبري مبني بر انتخاب يا عدم انتخاب هر يك از كانديداها كذب و خلاف واقع است.
مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد در پايان ضمن تشكر از اصحاب رسانه بدليل تعامل بسيار خوب و عملكرد بسيار مثبتي كه در انتخابات داشتند آورده است:  از تمام رسانه هاي گروهي در خواست داريم تا برخي گمانه زني ها و شايعات را به عنوان خبر منتشر ننموده و صبر كنند تا پس از شمارش كامل آرا بطور رسمي و درست اسامي منتخبان شوراهاي اسلامي شهر و روستاي يزد از طريق اين فرمانداري اعلام گردد.