زمان : 01 Shahrivar 1386 - 16:28
شناسه : 7196
بازدید : 1574
مراسم بزرگداشت امام جمعه فقيد اردكان يزد برگزار شد مراسم بزرگداشت امام جمعه فقيد اردكان يزد برگزار شد
مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج شيخ "محمدحسين بهجتي" امام جمعه فقيد اردكان يزد ، چهارشنبه شب در مصلاي امام خميني (ره)اين شهربرگزار شد.

به گزارش ايرنا، يكي از روحانيون قم در اين مراسم گفت: مرحوم بهجتي عالمي عارف ، اديب و شاعري فرهيخته بود كه عمري را در تهذيب نفس و ارشاد و خدمتگزاري به مردم گذراند.

حجت‌الاسلام "صالحي خوانساري " اظهار داشت: بدون شك فقدان اين اديب توانا و روحاني‌والامقام ضايعه‌اي است كه جز به لطف و عنايت حضرت باريتعالي و دعاي خير مردم جبران نخواهد شد.

وي ، در بخش ديگري از سخنان خود درخصوص خدمات ارزنده اين عالم فقيد در زمينه تعليم و گسترش معارف اسلامي سخن گفت.

همچنين نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در پيامي درگذشت حجت‌الاسلام بهجتي را ضايعه‌اي بزرگ دانست.

"محمدرضا تابش" در بخش‌هايي از پيام خود آورده‌است: آن مرحوم از روحانيون وارسته‌اي بود كه پس از رحلت معلم اخلاق حضرت آيت‌الله خاتمي، پرچم نمايندگي ولي فقيه و امامت جمعه در شهرستان فضيلت پرور اردكان را بر دوش گرفت.

در اين پيام افزوده شده است : ايشان همواره چون پدري مهربان و معلمي امين، با قلبي رئوف و اراده‌اي استوار و نيتي پاك و دلي سرشار از اميد به لطف و كرم پروردگار، در خدمت به دين و آيين و مردم از هيچ كوششي فروگذار نكرد.

پيكر حجت‌الاسلام بهجتي امام جمعه فقيد اردكان بعد ازظهر روز چهارشنبه با حضور نماينده ولي فقيه در استان ، ائمه جماعات، روحانيون، مسوولان و اقشار مختلف مردم از مسجد كوشك نو تا حوزه علميه امام جعفر صادق (ع) اين شهر تشييع و در بهشت شهدا به خاك سپرده شد.

امام جمعه اردكان دوشنبه شب هفته جاري بر اثر عارضه قلبي درسن ‪ ۷۳‬سالگي دار فاني را وداع گفت