زمان : 23 Khordad 1392 - 08:48
شناسه : 71904
بازدید : 3374
بهره برداري از سالن ورزشی رباط پشت بادام بهره برداري از سالن ورزشی رباط پشت بادام سالن ورزشی رباط پشت بادام مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

در مراسمي با حضور عباس دهقان مديركل ورزش و جوانان استان يزد ، احمد كمالي فرماندار شهرستان اردكان ، ابوالفضل كارگر رئس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردكان و جمعي از مسئولين اين شهرستان و عموم مردم پروژه سالن ورزشی شهید مظفری رباط پشت بادام شهرستان اردكان که با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال مرمت، بازسازی و تجهیز شده است،  افتتاح شد.

احمد کمالی فرماندار اردکان در جمع مردم رباط پشت بادام گفت: خوشبختانه با افتتاح این طرح ورزشی، راه برای ترویج ورزش در این منطقه هموارتر شده و انشاء الله ورزش مانند سیل تمام امراض مردم منطقه را با خود خواهد برد.

وي همچنين با تاکید بر پیگیری حل مشکلات مردم منطقه توسط فرمانداری و معرفی طرح‌های در دست اجرا و پیش رو، به حساسیت انتخابات پيش‌رو اشاره كرد و از مردم خواست تا با حضور در انتخابات به کمرنگ شدن تلاش دشمنان برای خدشه‌دار نمودن زحمات نظام و دولت کمک کنند.

كمالي مناظره‌های ریاست جمهوری را نماد روشنی از دموکراسی در ایران دانست و از مردم خواست تا در انتخاب خود معیار ولایت‌مداری را مد نظر قرار دهند.