زمان : 31 Mordad 1386 - 00:09
شناسه : 7166
بازدید : 593
در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اردكان  190 ميلياردريال طرح صنعتي به تصويب رسيد . در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اردكان 190 ميلياردريال طرح صنعتي به تصويب رسيد .
يزدفردا "جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اردكان به رياست معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات شهرداري اردكان تشكيل شد .

به گزارش يزدفردا "در اين جلسه معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري از اردكان به عنوان يكي از قطب هاي صنعتي استان نام برد وگفت تعدادي از كارخانجات عظيم كشور به ويژه در زمينه فولاد در اين شهر پايه گذاري و شروع شده است و كارخانه گندله سازي كه يك كارخانه منحصر به فرد مي باشد و براي مجموعه فولاد كشور كارخانه مادر محسوب مي شود در شهريور ماه امسال به بهره برداري مي رسد .






وي افزود با راه اندازي واحدهاي صنعتي در دست احداث فرصت هاي شغلي خوبي در اين شهرستان ايجاد خواهد شد ، همچنين مدير كل كار و امور اجتماعي استان در سخناني اعتبارهاي سال جاري از محل بنگاه هاي كوچك اقتصادي زودبازده درشهرستان اردكان را 440 ميليارد ريال اعلام كرد . گفت : سقف طرح هاي خوداشتغالي اين شهرستان 22 ميليارد ريال و سهم سرمايه در گردش آن 44 ميليارد ريال است . در ادامه جلسه 190 ميلياردريال طرح صنعتي به تصويب رسيد .

يزدفردا