زمان : 29 Mordad 1386 - 15:01
شناسه : 7140
بازدید : 1879
جلسه اي به منظور ايجاد انگيزه هاي كارمندان و بررسي راه هاي توسعه ورزش در استان برگزار شد جلسه اي به منظور ايجاد انگيزه هاي كارمندان و بررسي راه هاي توسعه ورزش در استان برگزار شد

مشاور استاندار ضرورت آسيب شناسي ورزشهاي غير ايراني و وارداتي و حذف تبعات منفي آن را مورد تاكيد قرار داد



به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد در جلسه اي كه به منظور ايجاد انگيزه هاي كارمندان و بررسي راه هاي توسعه ورزش در استان برگزار شد، مدير اداره تربيت بدني شهرستان يزد نقش مديران دستگاه هاي اجرايي استان در توسعه ورزش را بسيار حائز اهميت دانست و گفت : بايد سعي شود از مديران علاقه مند در هيئت هاي ورزشي استفاده كنيم چرا كه توجه مديران به ورزش، فعال تر شدن كاركنان نهادهاي دولتي در زمينه هاي مختلف ورزشي را به دنبال خواهد داشت .
اميرخاني تاثير گذاري ورزش در روحيه فردي و اجتماعي كاركنان دولت را يادآور شد و افزود: گرايش كاركنان دولت به ورزش، سبب افزايش پويايي و نشاط در جامعه مي شود و تاثير به سزايي در رشد و اعتلاي جامعه دارد .

وي با اشاره به تمركز 60 درصد جمعيت استان در شهر يزد اضافه كرد : با توجه به جمعيت بالاي شهرستان يزد بيش از 80 درصد از مكانهاي ورزشي نيز در مركز استان واقع شده اند و بايد سعي كنيم براي توسعه ورزش و رفع بعضي تنگناها با بررسي هاي لازم، مديران علاقمند را به عنوان متوليان هيئت هاي ورزشي انتخاب كنيم تا از جايگاهشان براي تقويت رشته هاي ورزشي تلاش نمايند.

مدير اداره تربيت بدني شهرستان يزد عدم اعتبار كافي ، نبود امكانات و تجهيزات لازم و نداشتن انسجام بين ورزشكاران و هيئت هاي ورزشي را از مشكلات ورزش استان دانست و ابراز اميدواري كرد: بر اساس مصوباتي كه در سفر رئيس جمهور به استان يزد تصويب شد و با تصميم گيري هاي خوبي كه اخيراً در مجموعه ورزش استان انجام شده است به زودي اين مشكلات مرتفع شود .

رئيس روابط عمومي استانداري يزد و مشاور استاندار هم در اين نشست تحقيق و پژوهش درباره آسيب شناسي ورزش هاي غير ايراني را يك ضرورت عنوان و خاطر نشان كرد: بايد سعي كنيم با انجام مطالعات دقيق بر روي ورزش هايي كه از خارج وارد شده اند معايب و نكات منفي آنها را شناسايي و برطرف كنيم و عوايد مثبت آن را افزايش دهيم.

محمد رضا ملك ثابت با تشريح فعاليت هاي انجام شده در خصوص ارتقاء سطح ورزش ادارات استان اظهار داشت : با 200 نفر از مديران دستگاه هاي اجرايي استان براي گسترش ورزش و رشته هاي تخصصي ورزش مديران و كارمندان، مكاتباتي انجام شده است كه پس از جمع بندي، تصميمات خوب و موثري اتخاذ خواهد شد.

نماينده استاندار در مؤسسه توسعه ورزش استان با اشاره به اين كه هر ساله مسابقات ورزشي كارمندان دولت در استان برگزار مي شود گفت: امسال براي اولين سال شاهد، برگزاري المپياد ورزشي كارمندان دولت به صورت متمركز در استان زنجان بوديم.

ملك ثابت ادامه داد: در اين المپياد كارمندان مرد و زن يزدي نيز در رشته هاي ورزشي فوتسال، آمادگي جسماني، واليبال، شنا و شطرنج به رقابت پرداختند. وي با اشاره به اينكه هرساله مسابقات كارمندان دولت در آستانه هفته دولت يا در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود؛ خواستار برگزاري مسابقات ورزشي ادارات در هفته دولت شد.

يزدفردا