زمان : 29 Mordad 1386 - 14:48
شناسه : 7138
بازدید : 942
وزير كشور: عوامل اطلاعاتي و پشتيباني حادثه آدم ربايي ديروز شناسايي شدند وزير كشور: عوامل اطلاعاتي و پشتيباني حادثه آدم ربايي ديروز شناسايي شدند

وزير كشور: عوامل اطلاعاتي و پشتيباني حادثه آدم ربايي ديروز شناسايي شدند
يزدفردا "وزير كشور از شناسايي افرادي كه در حادثه آدم ربايي روز گذشته در سيستان و بلوچستان، همكاري اطلاعاتي و پشتيباني داشته اند، خبر داد.
به گزارش يزدفردا به نقل از پايگاه  وزارت كشور، "مصطفي پورمحمدي" با اعلام اين خبر در حاشيه همايش معاونان برنامه ريزي استانداري ها، گفت: حادثه ديروز با جديت در حال پيگيري است و مذاكره با مقامات پاكستاني در اين زمينه از ديروز آغاز شده است و امروز هم ادامه دارد.
او افزود: مقامات پاكستاني ملزم به دستگيري و تحويل آدم رباها هستند.
"پورمحمدي" با بيان اينكه در مرزها نياز به كار بيشتري وجود دارد، وقوع چنين حوادثي را قابل تصور دانست و در عين حال خاطرنشان كرد: بيشتر كاهش آمار جرايم در كشور مربوط به استان هاي سيستان و بلوچستان و خوزستان مي باشد كه كانون اقدامات ضد امنيتي بوده است .
وي با بيان اينكه تا مرزها كنترل و تجهيزات مرزي كامل و نيازها و امكانات نهادهاي امنيتي كامل نشود اين مشكلات را خواهيم داشت، تاكيد كرد: ميزان جرائمي مانند آدم ربائي، سرقت، قتل هاي مسلحانه و تجاوز در كشور كاهش يافته است.
وزير كشور يادآور شد: توسعه مرزباني، احداث پاسگاه هاي مرزي و تقويت يگان هاي درگير از برنامه هاي جاري و عادي وزارت كشور و نيروي انتظامي است كه با قدرت به پيش مي رود.
بر اساس اين گزارش، در پي‌ حادثه‌ تروريستي‌ صبح‌ روز يكشنبه در جاده چابهار - ايرانشهر ، مركز اطلاع‌ رساني‌ قرارگاه‌ عملياتي‌ رسول‌ اكرم‌ (ص‌) با صدور اطلاعيه اي در خصوص جزئيات اين حادثه تروريستي اعلام‌ كرد: "اشرار مسلح دراين اقدام محور نوبنديان‌ به‌ نگور را در ‌30‌ كيلومتري‌ نوارمرزي مسدود كردند و جان‌ و مال مسافران را مورد تعرض‌ مسلحانه قرار دادند."
اطلاعيه‌ قرارگاه‌ عملياتي‌ رسول‌ اكرم‌ (ص ) افزوده است: "واحدهاي‌ انتظامي‌ همه سعي‌ خود را براي‌ رهايي‌ ربوده‌ شدگان‌ و سركوبي‌ اشرار به كار گرفته اند."

سيزدفردا