زمان : 29 Mordad 1386 - 00:03
شناسه : 7133
بازدید : 967
سامانه اطلاع رساني مكان BTS تلفن همراه بر روي گوشي ها فعال شد سامانه اطلاع رساني مكان BTS تلفن همراه بر روي گوشي ها فعال شد

سامانه اطلاع رساني مكان BTS تلفن همراه بر روي گوشي ها فعال شد

يزدفردا "مدير روابط عمومي مخابرات استان گفت : با راه اندازي اين سامانه بر روي تلفن همراه مي توان BTS هاي موجود در سطح استان را شناسائي كرد.

به گزارش يزدفردا وی در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران دفتر يزد گفت: راه اندازي اين سامانه به جهت شناسائي دكل هاي مخابراتي و با هدف بهينه سازي شبكه BTS هاي موجود در سطح استان است كه با اين عمل، BTS هائي كه فعال باشد اسم آن بر روي گوشي ها ظاهر مي شود .

با راه اندازي اين سرويس مشترك در صورت مشاهده نقطه كور در يك منطقه شهري آنرا با ذكر نام BTS مشاهده شده بر روي گوشي خود به همكاران ما در اداره نگهداري ارتباطات سيار اطلاع خواهد داد.

وي گفت : در حال حاضر 20 درصد از سامانه هاي BTS استان به صورت آزمايشي بر روي گوشي ها فعال شده است كه براي مشاهده آن بايد قسمت مربوطه را بر روي گوشي ها فعال كرد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اين سامانه بر روي اكثر گوشي ها ظاهر مي شود.

و نحوه فعال كردن آن بر روي انواع گوشي ها متفاوت مي باشد به گونه اي كه در برخي از گوشي ها در قسمت messaging گزينه broadcast را فعال كنيد و يا اينكه در برخي ديگر از گوشي ها در قسمتsetting در گزينه network قسمت call info displayرا فعال كنيد .

يزدفردا