زمان : 28 Mordad 1386 - 23:34
شناسه : 7126
بازدید : 471
"محمود امیری" سرمربي تيم منتخب يزد: فوتبال استان یزد تنها برپايه تيم‌هاي تربيت و فولاد استوار است "محمود امیری" سرمربي تيم منتخب يزد: فوتبال استان یزد تنها برپايه تيم‌هاي تربيت و فولاد استوار است

"محمود امیری" سرمربي تيم منتخب يزد: فوتبال استان یزد تنها برپايه تيم‌هاي تربيت و فولاد استوار است
يزدفردا "سرمربي تيم فوتبال منتخب يزد در مسابقات المپياد ايرنيان گفت: فوتبال اين استان تنها برپايه تيم‌هاي تربيت و فولاد استوار است.

به گزارش يزدفردا به نقل از سعيد صادقي مقدم "محمود اميري" شنبه شب در پايان ديدار تيم‌هاي يزد و سيستان و بلوچستان در نخستين دوره‌المپياد ايرانيان افزود: اكثر بازيكنان برتر استان يزد در عضويت اين دو تيم هستند و بازيكنان ديگر در سطح پايين قرار دارند.

ديدار دو تيم يزد و سيستان و بلوچستان از گروه هشت نخستين دوره المپياد ايرانيان در ورزشگاه شهيد نصيري يزد، در حالي با نتيجه مساوي يك بر يك به پايان رسيد كه تيم سيستان و بلوچستان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تيم يزد همراه با تيم كرمان به مرحله دوم اين رقابت‌ها صعود كرد و تيم يزد از صعود به مرحله دوم بازماند.

سرمربي تيم منتخب يزد ، با اشاره به اينكه اكثر بازيكنان تيم منتخب اعضاي تيم فولاد يزد بودند ، اظهار داشت: ‪ ۲۵‬ارديبهشت ماه امسال ديدارهاي تيم فولاد در ليگ دسته سوم كه منجر به صود اين تيم به دسته دوم كشور شد پايان يافت و بازيكنان آن از شرايط مسابقه خارج شدند.

اميري گفت: ‪ ۳۰‬تيرماه جاري از سوي هيات فوتبال به عنوان سرمربي تيم منتخب برگزيده شدم كه متاسفانه در اين فرصت كوتاه نتوانستم تيم خوبي را براي شركت در مسابقات آماده كنم و از اين بابت شرمنده هواداران هستم.

وي اظهار داشت: علي رغم در اختيار گرفتن دو بازيكن تيم تربيت خواستار چند بازيكن ديگر از اين تيم شديم كه باشگاه تربيت اين بازيكنان را در اختيار تيم منتخب نگذاشت.

اميري ، با بيان اينكه بازيكنان تيم منتخب استان، تمام توان خود را براي صعود به مرحله دوم به كار بستند ولي موفق به اين امر نشدند ، گفت:
نمي‌توان از تيمي كه تمرين ندارد انتظار پيروزي داشت.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در تيم منتخب از بازيكنان ديگر تيم‌هاي شركت‌كننده در ليگ برتر استان استفاده نشد، گفت: علي رغم اينكه كادر فني تيم به شهرستان‌هاي استان اعلام كرده بود تا بازيكنان برترشان را براي حضور در تمرينات معرفي كنند در اين مورد اقدامي نشد.

اميري افزود: تنها دو بازيكن از تيم‌هاي كاشي ميبد و سنگ آهن بافق در تيم منتخب استان حضور داشتند.

وي در پاسخ به سوال ديگري كه آيا بازيكن خاصي از شهرستان‌هاي استان براي حضور در تيم منتخب استان مد نظرتان بود گفت: بازيكن خاصي كه بتواند براي تيم مفيد باشد مد نظرمان نبود.

اميري با بيان اينكه در تيم منتخب استان از بازيكنان بزرگسال و باتجربه استفاده كرديم و اين حق سرمربي است كه بازيكنانش را خودش انتخاب كند ، تصريح كرد: هدف ما در اين رقابت‌ها تنها راهيابي به مرحله دوم بود كه در اين راه موفق نبوديم.

وي كه سرمربي تيم فولاد يزد و قائم‌مقام باشگاه تربيت يزد نيز هست گفت:
اعضاي تيم منتخب سيستان و بلوچستان كه تيم يزد در برابرش متوقف شد، همگي اعضاي تيم قهرمان ليگ برتر اين استان بودند.

سرمربي تيم منتخب سيستان و بلوچستان نيز با رد گفته‌هاي اميري، اظهار داشت: تيم ما يك هفته قبل از آغاز مسابقات شكل گرفت و بازيكنان آن منتخب تمام شهرستان‌هاي استان بودند.

"اسحاق‌علي ريگي" گفت: براي شركت در اين رقابت‌ها از شهرستان‌هاي مختلف استان چند بازيكن گرفتيم و از شهر زاهدان نيز ‪ ۹‬بازيكن در تيم حضور داشتند.

وي تصريح كرد: در تيم منتخب استان، از باشگاه‌هاي شركت‌كننده در ليگ فوتبال سيستان بلوچستان بيش از سه بازيكن گرفته نشد.

ريگي ، با اشاره به اينكه با ‪ ۴۰‬درصد فوتبال سيستان و بلوچستان در اين دوره از مسابقات شركت كرديم، گفت: بازيكنان تيم ما در حالي به مصاف تيم يزد رفتند كه ‪ ۲۴‬ساعت قبل از آن بازي سنگيني در برابر تيم‌كرمان انجام داده بودند در حاليكه تيم يزد ديروز استراحت داشت.

سرمربي تيم سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: همه اعضاي تيم براي صعود به مرحله دوم هم قسم شده بودند كه خوشبختانه به خواسته خود رسيديم.

منبع "اخبار ورزش يزد سعيد صادقي مقدم

يزدفردا