زمان : 28 Mordad 1386 - 22:45
شناسه : 7121
بازدید : 536
اسامي روزها و سياست هاي تبليغاتي هفته دولت اعلام شد اسامي روزها و سياست هاي تبليغاتي هفته دولت اعلام شد

اسامي روزها و سياست هاي تبليغاتي هفته دولت اعلام شد


يزدفردا "برنامه ها وروزهاي هفته دولت در سال جاري كه با خجسته زادروز منجي موعود(عج) مقارن گرديده تاييد و به روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شد .

به گزارش يزدفردا به نقل از  دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت ، دبير ستاد سياستگذاري و بزرگداشت هفته دولت اسامي روزهاي هفته دولت را كه با نظرخواهي از دستگاه هاي اجرايي جمع بندي شده است ، براي مديران كل روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي ارسال كرد و از آنان خواست اقدام و هماهنگي هاي لازم را در اجراي هرچه بهتر مراسم هفته دولت در سال " اتحاد ملي و انسجام اسلامي " به عمل آورند .

بر اساس اين گزارش جمعه دوم شهريور و نخستين روز هفته دولت به عنوان روز " دولت ، اقتصاد واستقلال و پاسخگويي " ، روز شنبه سوم شهريور و دومين روز هفته دولت مصادف با ميلاد مبارك حضرت علي اكبر (ع) به عنوان روز " دولت جوانگرا و تحول خواه " ، روز يكشنبه چهارم شهريور همزمان با روز كارمند به عنوان روز " دولت و اشتغال ، نشاط خدمتگذاري " ، روز دوشنبه پنجم شهريور همزمان با روزبزرگداشت زكرياي رازي به عنوان روز " دولت دانايي محور و پيشرفت و سلامت " ، روز سه شنبه ششم شهريور به عنوان روز "‌دولت در خدمت اتحاد ملي و انسجام اسلامي " ، روز چهارشنبه هفتم شهريور مصادف با نيمه شعبان - خجسته زادروز منجي موعود حضرت صاحب الزمان (عج)- به عنوان روز "دولت منتظر و عدالت گستري " و روز پنج‌شنبه هشتم شهريور هفتمين روز هفته دولت كه با سالروز شهادت شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر مقارن است ، به عنوان روز " دولت ايثارگر و خدمتگزار" نامگذاري شده است .

به موجب سياست هاي تبليغاتي دستگاه هاي اجرايي در هفته دولت سال 86 كه طي بخشنامه اي از سوي دكتر داودي معاون اول رئيس جمهور و رئيس ستاد سياستگذاري و بزرگداشت هفته دولت به تمامي دستگاه ها ابلاغ شد ، مواردي همچون تاكيد بر تبليغ نگاه انتظارمحور و عدالت محور دولت نهم ، بيان ويژگي ها و خدمات شهيدان رجايي و باهنر و پانزده هزار شهيد دولت ، بيان نكات مهم سفرهاي استاني دولت ، ارائه آمارهاي ايجابي و تاكيد بر محتواي آمارهاي ارائه شده به جاي كمي‌گرايي صرف ، و تحول گرا بودن تبليغات و اطلاع‌رساني دولت ، خودداري از اسراف و تبليغات پرهزينه و نيز همكاري موثر با رسانه ها بالاخص رسانه ملي به عنوان رئوس سياست هاي تبليغي مورد توجه قرار خواهد گرفت .

يزدفردا