زمان : 27 Mordad 1386 - 16:22
شناسه : 7106
بازدید : 910
سرپرست استانداري يزد : در برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت هيچ كوتاهي از سوي دستگاه هاي اجرايي استان قابل پذيرش نيست . سرپرست استانداري يزد : در برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت هيچ كوتاهي از سوي دستگاه هاي اجرايي استان قابل پذيرش نيست .

يزدفردا"سرپرست استانداري يزد : در برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت هيچ كوتاهي از سوي دستگاه هاي اجرايي استان قابل پذيرش نيست .



به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد سرپرست استانداري يزد در جلسه هماهنگي برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت كه همزمان با هفته دولت برگزار مي شود حضور گسترده دستگاه هاي اجرايي استان را بسيار مهم برشمرد و گفت: همه دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند با تعامل و همكاري با يكديگر در برپايي يك نمايشگاه قوي و گسترده براي اطلاع رساني از عملكرد دولت به مردم حداكثر تلاش خود را بكنند .

سيد عليرضا نبوي زاده برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت در هفته دولت را فرصت مناسبي براي اطلاع رساني از وضعيت پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان دانست و افزود : دستگاه هاي اجرايي بايد سعي كنند در غرفه هاي نمايشگاه اطلاع رساني خوب و قوي نسبت به عملكرد خود در طول سال هاي گذشته داشته باشند و تا جاي ممكن به مردم خدمات ارائه دهند . معاون سياسي امنيتي استانداري يزد هم در اين نشست با گرامي داشت شهداي هفته دولت برقراري ارتباط نزديك با مردم و جامعه را يكي از اصول بنيادي انقلاب شكوهمند اسلامي عنوان و خاطر نشان كرد : بايد گزارشي كامل از خدمات دولت و نظام به مردم ارائه كنيم و حداكثر تلاش خود را براي ارتقاء سطح معيشتي مردم و برطرف كردن نيازهاي اساسي عموم اقشار جامعه به كار بگيريم .

عبدالرسول دوران اطلاع رساني شفاف و صحيح به مردم را يك مسئله بسيار ضروري براي استقرار و بقاي نظام و تصريح كرد : اطلاع رساني و جلب نظر و اعتماد مردم يكي از مولفه هاي بسيار مهم و جدي در استقرار واستمداد نظام و كشور به شمار مي رود و بايد به بهره گيري از فرصت ها و دستاوردهاي عظيم دولت را به اطلاع مردم برسانيم .

رئيس شوراي اطلاع رساني استان بااشاره به عدم اطلاع رساني از كارهاي بزرگ دولت در عرصه هاي مختلف و در طول سه دهه گذشته اضافه كرد : برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت در اين هفته فرصت بسيار خوبي است تا دستگاه هاي اجرايي استان دستاوردهاي سفرهاي بسيار حياتي وسرنوشت ساز دولت براي مردم را به اطلاع عموم اقشار جامعه برسانيم .

وي خواستار ارائه يك گزارش كامل به مردم و انجام اطلاع رساني صادقانه در جامعه شد و افزود : تحقق اين دو مسئله باعث افزايش عزت نفس مديران در سطح خردو كلان كشور مي شود و از سويي ديگر جايگاه رفيع نظام در مجامع بين المللي حفظ تثبيت مي شود .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر تسريع در فراهم كردن مقدمات برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت تاكيد و ابراز اميدواري كرد :دستگاه هاي اجرايي به خوبي فعال شدند و در حال فراهم ساختن مقدمات اين نمايشگاه هستند و اين نمايشگاه از اولين جمعه شهريور ماه به مدت يك هفته و در قالب 1500متر مربع از ساعت 19 الي 23 شب در پارك كوهستان پذيراي عموم اقشار جامعه است .

در اين نشست مديران دستگاه هاي اجرايي مختلف استان گزارشي از عملكرد بخش هاي مختلف در زمينه برگزاري اين نمايشگاه ارائه كردند

يزدفردا