زمان : 27 Mordad 1386 - 15:04
شناسه : 7104
بازدید : 962
جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد

جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد

يزدفردا"به منظور برنامه ريزي و هماهنگي براي برگزاري با شكوه هفته دفاع مقدس جلسه اي با حضور مديران و مسئولان ادارات و نهادهاي ذيربط در محل استانداري تشكيل شد .
در اين جلسه سيد عليرضا نبوي زاده سرپرست استانداري يزد در سخناني بر نوآوري و ارتقا محتوي برنامه ها به گونه اي كه در شان ايثارگران هشت سال دفاع مقدس باشد تاكيد كرد و لزوم اطلاع رساني صحيح و جامع از صحنه هاي نبرد و حماسه آفريني رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس را خاطر نشان ساخت .

جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد

همچنين معاون سياسي امنيتي استانداري ضرورت تجليل از مقام والاي شهيدان و حفظ ارزش هاي دفاع مقدس را يادآور شد و گفت : دفاع مقدس نشات گرفته از شجاعت و ايثارگري هاي سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... الحسين است .
عبدالرسول دوران اطلاع رساني و معرفي ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان از طريق رسانه ها را مورد تاكيد قرار داد و گفت : بايد اصول و مباني دفاع مقدس در جامعه تبيين و به پرسش ها و ابهامات پاسخ لازم داده شود .

در ادامه اين جلسه مديران ونمايندگان ادارات و نهادها نظرات و ديدگاه هاي خود را در برگزاري هر چه باشكوه تر هفته دفاع مقدس بيان كردند .

همايش مديران جشن پيروزي، برنامه هاي متنوع راديوئي و تلوزيوني ، جنگ شادي ، برپايي نمايشگاه اسناد دفاع مقدس ، شب شعر و خاطره در برخي پايگاه ها ، اجراي برنامه هاي نمايشي ورزشي در اماكن عمومي ، اردوهاي پيش دانشگاهي با اموزشهاي امداد و نجات اجراي برنامه 10گانه آموزش و پرورش برگزاري نمايشگاه عكس دفاع مقدس ، راهپيمايي كودكان و رژه نيروهاي مسلح از جمله برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در يزد مي باشد .

يزدفردا