زمان : 27 Mordad 1386 - 00:26
شناسه : 7098
بازدید : 2341
طلسم بلاتکلیفی استان یزد کی می شکند ؟! طلسم بلاتکلیفی استان یزد کی می شکند ؟!

طلسم بلاتکلیفی استان یزد کی می شکند ؟!
محمد امامي
چندی است استان یزد بی استاندار مانده و دولت نهم هنوز نتوانسته است از پس معرفی استاندار این استان کویری و مظلوم برآید!
استانی که به سبب ناکارآمدی مسئولان و دست اندرکارانش در جرگه ی استانهای معتدل قرار گرفته و مردم سخت کوش و پرتلاشش ناچارند هزینه های مضاعف گاز و برق را بر دوش های خسته ی خود تحمل نمایند.
معرفی یزد به شکلی که استان قنات و قنوت و قناعت است گویا این باور نادرست را در دست اندرکاران ایجاد کرده که در عرصه های سیاسی و اجتماعی هم مردم باید به حداقل ها فناعت نمایند !
به هر حال قرار بود چهارشنبه ی گذشته با معرفی استاندار جدید یزد ، طلسم بلاتکلیفی استانی که مدتها استاندار محترم اما بیمار خود را تحمل نمود بشکند ! اما گویا هنوز این قصه سر دراز دارد ! این در حالی است که گفته می شود تا کنون برای انتخاب استاندار یزد هیچگونه رایزنی با نماینده ی محترم ولی فقیه در استان یزد صورت نگرفته است.
هم اکنون این پرسش مطرح است که آیا باز هم کسانی در اتاقهای دربسته ی مرکز برای مردم فهیم استان تصمیم خواهند گرفت ، و آیا به دیدگاه مجمع نمایندگان استان یزد که طی نامه هایی جداگانه به رییس جمهور و وزیر کشور ارائه گردیده ، توجه خواهند کرد ؟

مطالب مرتبط در يزدفردا

در حاشيه انتخاب استاندار يزد


ماجرای انتخاب و معرفی استاندار یزد
پشت پرده سايت يزد فردا

راستش را بخواهيد روزي كه دور هم جمع شديم تا يزد فردا را ايجاد كنيم روزي بود كه........ گاهي راستي ها مارا توبيخ كردند ( نوازش ) گاهي چپي ها !

استاندار یزد انتخاب نشد!!!


در کشور از قبل مرسوم بوده که یزدی ها را به خاطر صفت قناعتی که دارند از هرچه محروم کنید هیچی نمی گویند ولام تاکام حرفی نمی زنند.


حجت الاسلام مطهريان عضو شوراي اسلامي شهر يزد