به گزارش یزدفردا؛ این باشگاه که به عنوان اولین باشگاه مشتریان در میان شرکت های PAP به حساب می آید پس از گذراندن دوره آزمایشی 6ماهه، از دیروز رسما آغاز به کار کرد.
به گفته مهندس محمدرضا کریمی، مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات، ارتباط هرچه بیشتر با کاربران در راستای ارایه خدمات مفیدتر و باکیفیت، انگیزه راه اندازی این باشگاه بوده است.
علاقه مندان به عضویت در باشگاه مشتریان پیشگامان می توانند با مراجعه به آدرس club.pishgaman.net و عضویت در باشگاه مشتریان پیشگامان از خدمات و جوایز ارزنده آن برخوردار شوند.
گفتنی است پس از راه اندازی باشگاه گام پلاس که سال گذشته آغاز به کار کرد این دومین شبکه مجازی ارتباط با مشتریان است که در گروه تعاونی پیشگامان برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده افتتاح می شود.