زمان : 23 Mordad 1386 - 00:23
شناسه : 7052
بازدید : 29359
« آگهی استخدام نیروی پیمانی » سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد « آگهی استخدام نیروی پیمانی » سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد

« آگهی استخدام نیروی پیمانی »

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون استخدام کشوری از محل مجوز شماره 5/7420-423 مورخ 6/4/86 سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید .
 
ردیف
عنوان رشته وطبقه شغلی
محل جغرافیایی خدمت
تعداد مورد نیاز
جنسیت
شرایط احراز
گروه شغلی
زن
مرد
1
کارشناس آمار موضوعی
یزد
1 نفر
*
*
دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتردریکی ازرشته های آمار، آمار اقتصادی واجتماعی، آمارکاربردی، آمارنیروی انسانی،آماربیمه، آمارریاضی
10- 9- 8
2
کارشناس حفاظت و مرمت  آثار تاریخی
یزد
1 نفر
*
*
دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتردر یکی از رشته های مرمت آثار تاریخی، مرمت اشیاء فرهنگی وتاریخی (کلیه گرایشها) ، مرمت آثار باستانی
10– 9- 8
3
کارشناس امور فنی   
صنایع دستی
یزد
1 نفر
*
*
دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس وبالاتردر یکی از رشته های صنایع دستی (هنرهای سنتی)، مدیریت تکنولوژی، صنایع چوب، هنرهای صناعی (کلیه گرایشها)، نساجی ، صنایع چوبی
10- 9- 8

شرایط عمومی استخدام :
-    متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی جمهوری اسلامی ایران مصرح در قانون اساسی
-    تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
-    نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
-    عدم محکومیت به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر
-    داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران )

شرایط اختصاصی استخدام :
-    داشتن حداکثر 30 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و 35 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر .
-    داشتن حداقل معدل 14 ( فرزندان شاهد از شرط حداقل معدل معاف می باشند . )

مدارک مورد نیاز :
-    تکمیل برگ درخواست شغل ( با دقت و خط خوانا تکمیل گردد . فرم های ناخوانا بررسی نمی شود . )
-    تصویر آخرین مدرک تحصیلی برابر با اصل شده
-    تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر )
-    تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه برادران )
-    سه قطعه عکس 4*3 جدید تمام رخ پشت نویسی شده ( یک قطعه عکس بر روی برگ درخواست الصاق شود.)
-    رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 28700 ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای توانمندی های عمومی و تخصصی ، مصاحبه و آزمون عملی داوطلبان استخدام ( ایثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت هزینه مذکور معاف می باشند . )
-    ارائه مدارک داوطلبانی که مشمول بندهای تذکرات این آگهی می باشند الزامیست .

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :
متقاضیان واجد شرایط ، مدارک لازم را از تاریخ 15/5/86 به مدت 10 روز با پست سفارشی به نشانی : یزد      خیابان امام خمینی ـ خیابان شهید ابراهیمی ـ سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد امور اداری ارسال نمایند ( روی پاکتها نوشته شود مربوط به آگهی استخدامی )
به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از پایان مهلت ثبت نام به پست تحویل شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردیده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .

زمان توزیع کارت :
کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روز پنج شنبه مورخ 1/6/86 در محل سازمان  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد توزیع خواهد شد . زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به اطلاع خواهد رسید .

مواد آزمون عبارتند از :
الف ) آزمون توانمندیهای عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ، زبان انگلیسی ، دانش عمومی کامپیوتر، معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی و اجتماعی ، ریاضی و هوش و استعداد ویژه می باشد .
ب ) آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد .

 
تذکرات :
1- ایثارگران شامل خانواده های معظم شهدا ، مفقودین ، اسراء و همچنین آزادگان ، جانبازان و خانواده جانبازان از کارافتاده کلی و نیز رزمندگانی که 9 ماه متوالی یا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را داشته باشند ،  که در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی و دارابودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت مقرر قانونی برخوردار خواهند بود . ( توضیح اینکه خانواده معظم آزادگان صرفاً تا یکسال پس از آزادی از اولویت قانونی برخوردار می باشند .)
1/1 – از کل سهیمه استخدامی ، 20% آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد و انتخاب ایثارگران در حد سهمیه استخدامی تعیین شده به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که حدنصاب مورد نیاز را کسب نموده و در زمان مقرر ثبت نام نموده اند ، انجام خواهد شد . ( از 20% ظرفیت تعیین شده ، طبق مقررات 15% به فرزندان شاهد و 5% به سایر ایثارگران اختصاص دارد . ) بدیهی است حدنصاب در نظر گرفته شده برای ایثارگران متفاوت از سایر داوطلبان خواهد بود .
2/1 – استخدام مازاد بر 20% سهیمه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .
2- بسیجیانی که حداقل 4 سال سابقه خدمت عضویت فعال و مستمر در گردانهای عاشورا و گردانهای الزهراء را داشته باشند به شرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر در اولویت خواهند بود .
3- معلولین عادی به شرط دارابودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره لازم از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود . این داوطلبان موظفند از سوی سازمان بهزیستی کشور معرفی نامه لازم را اخذ و همراه سایر مدارک ثبت نام ارسال نمایند .
4- داوطلبان بومی در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی تا سقف 50% از مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردار می باشند . در این صورت رقابت در بین افراد بومی همان مناطق انجام خواهد شد . بدیهی است در صورتیکه برای استخدام 50% بقیه سهمیه ، سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها به میزان بیشتر از 50% سهمیه استخدامی نخواهد شد .
ضمناً داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند :
الف) دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه ) را در محل استخدام طی کرده باشند .
ب) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
5- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضایی و ذیصلاح از خدمت دولتی منع شده باشند.
6- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک ( معادل ) ترتیب اثر داده نخواهد شد .
7- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی باشند .
8- در هر مرحله از مراحل جذب و استخدام چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد .
 
9- موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
الف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل داوطلبانه ( از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367 ) خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه .
ب ) جانبازان و رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی .
ج ) افراد خانواده معظم ( شهداء ، اسراء ، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل : همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر ) تا میزان 5 سال .
د ) آزادگان از حداکثر سن فوق الذکر معاف می باشند .
هـ ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق .
و ) سابقه خدمت غیر رسمی و تمام وقت افراد در دستگاه دولتی به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنان .
10- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه ) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
11- افرادی که در حال گذراندن خدمت طرح نیروی انسانی می باشند ، می توانند در صورت شرایط احراز مندرج در آگهی ، با ارائه گواهی مبنی بر اشتغال به طرح ، برای همان شغلی که به آن اشتغال دارند ونیز همان منطقه جغرافیایی ، داوطلب استخدام شوند .
12- پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ادواری تا پایان مهلت اعتبار کارنامه قبولی آنها ، در صورت تمایل به استفاده از نتیجه کارنامه آنها در هریک از گروهها ، از آزمون توانمندی های عمومی معاف می باشند . بدیهی است در صورت عدم تمایل این گروه از داوطلبان می بایست در آزمون های توانمندیهای عمومی و تخصصی همانند سایر داوطلبان شرکت و حدنصاب نمره لازم را کسب نمایند .

يزدفردا