زمان : 22 Mordad 1386 - 23:55
شناسه : 7047
بازدید : 8535
بازديد فرمانده سپاه منطقه يزد از اردوهاي هجرت بسيج سازندگي در زارچ بازديد فرمانده سپاه منطقه يزد از اردوهاي هجرت بسيج سازندگي در زارچ

بازديد فرمانده سپاه منطقه يزد از اردوهاي هجرت بسيج سازندگي در زارچ

يزدفردا"سردار محمد علي مهره كش فرمانده سپاه منطقه يزد از اردوههاي هجرت بسيج سازندكي ذر بخش زارچ بازديد نمودنددر ابتداي اين بازديد در نشستي با رئيس آموزش و پرورش زارچ مشكلات بسيج دانش آموزي منطقه را برّرسي نمودند ودر ادامه از نحوه نوسازي و بهسازي مدارس اين منطقه و همچنين از طرح مبارزه با آفات درختان اناردرروستاي چرخاب زارچ بازديد نمودند و از كم و كيف كار دانش آموزان در اين طرح قرار گرفتند.
سردار محمد علي مهره كش فرمانده سپاه منطقه يزد در مصاحبه باعزیزی خبرنگار یزد فردا گفت: بسيج در تابستان طرح هاي هجرت را در 7 عرصه برنامه ريزي كرده است كه جوانان و نوجوانان بسيجي و غير بسيجي مشتلق در اين عرصه ها به كار گيري شوند. و با همكاري سازمانهاي مختلف فعاليّتهايي در جهت خدمت به مردم انجام ميدهد.
مقام ارشد سپاه افزود: اين فعاليّتها هم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را به خوبي پر مي كند و هم آنها را آماده محيط كار آينده شان مي كند وحتي مي تواند سرنوشت كاري انها را مهيّا و مشخّص كند.
وي استفاده از جوانان و نوجوانان بسيجي و غير بسيجي در عرصه هاي بسيج سازندگي كشور را باعث تسريع در كارها و پائين آمدن هزينه ها دانست و گفت: اگر اين فعاليّتها را بيرون از مدرسه و با عوامل اجرايي خارج از بسيج انجام دهيم هزينه آن بالغ از دهها برابر وضعيّت موجود خواهد شد.
سردار مهره كش در پايان از مسؤلين استان خواست توان جوانان و نوجوانان را قدر بدانند و عرصه هاي بيشتري را براي استفاده آنها مهيّا كنند.

يزدفردا