زمان : 21 Mordad 1386 - 22:06
شناسه : 7032
بازدید : 3237
سيد مسعود عظيمي :آجر در استان يزد با نرخ مصوب توزيع خواهد شد سيد مسعود عظيمي :آجر در استان يزد با نرخ مصوب توزيع خواهد شد

سيد مسعود عظيمي :آجر در استان يزد با نرخ مصوب توزيع خواهد شد .



يزدفردا :به گفته سيد مسعود عظيمي مدير كل دفتر برنامه ريزي و امور اقتصادي استانداري يزد در پي افزايش قيمت آجر در ماه هاي گذشته با هماهنگي استانداري ، سازمان هاي تعزيرات و بازرگاني و صنف فخار قيمت هر تن آجر دستي و فشاري در استان 125 هزار ريال اعلام شده است وي افزود : براي تنظيم بازار تمهيدات لازم ديده شده و اولين گام اين بوده كه قيمت ها با آناليز مشخص از طرف صنف فخار دريافت و پش از بررسي به قيمت مصوب رسيده است.

سيد مسعود عظيمي



وي تصريح كرد :آناليز قيمت ها بر اساس بيش از 32 فاكتور كه در توليد موثر بودند با همكاري صنف فخار تنظيم شده است . مهندس عظيمي ادامه داد : عليرغم اينكه امسال از ظرفيت هاي مختلف آب خاك هوا سوخت يارانه اي براي توليد آجر استفاده مي شود ومردم هم انتظار دارند قيمتي كه خود فخاران با سود مكفي براي آناليز خودشان مي دهند رعايت كنند . متاسفانه برخي از آن ها رعايت نكردند و موجب نارضايتي مردم شدند .

وي گفت : مقرر شده تمام فخاران و دفاتر فروش آجر قيمت هاي مصوب شده را در دسترس مشتريان قرار دهند و خريداران آجر فاكتور دريافت كنند .

 

 

وي اضافه كرد : هيچكس حق ندارد بدون فاكتور اقدام به فروش آجر نمايد و متخلفين تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند.

يزدفردا