زمان : 18 Mordad 1386 - 00:01
شناسه : 7016
بازدید : 540
آزادي معاون مالي فرمانداري يزد:دستگاههاي اجرايي بايد اطلاع رساني كنند آزادي معاون مالي فرمانداري يزد:دستگاههاي اجرايي بايد اطلاع رساني كنند


يزدفردا"معاون مالي فرمانداري يزد گفت:‌اطلاع‌رساني توسط كليه دستگاههاي اجرايي در خصوص نحوه پيشرفت مصوبات هيات دولت بايد صورت گيرد.

به گزارش يزدفردا  "مهندس آزادي در جلسه شوراي اداري شهرستان يزد در محل فرمانداري يزد اظهار داشت: با توجه به پايان سال مالي انتظار مي رود در سال 86 فعاليتها در كليه دستگاههاي اجرايي به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه تمام فعاليتها و پروژه‌ها در طول سال دنبال شود و در پايان سال حجم كار كاهش يابد.

وي با اشاره به اينكه جاي تاسف است كه بعضي از دستگاهها نتوانستند در طول سال اعتبارات خود را جذب كنند افزود: در سال گذشته رئيس جمهور سعي داشت متممي به مجلس جهت تامين اعتبارات داده شود كه به علت عدم جذب اعتبارات اين موضوع منتفي گرديد.

وي با بيان اينكه فرمانداري وظيفه حل و فصل و پيگيري اعتبارات دستگاههاي اجرايي را بر عهده دارد گفت: در خصوص مصوبات هيات دولت دستگاههاي شهرستانهاي استان 3 وظيفه را بر عهده داشتند..

مهندس آزادي ادامه داد:‌دستگاههاي شهرستانها مي‌توانستند مصوباتي كه نياز به سهم خواهي بيشتري داشت و همچنين مصوباتي كه سهم آنها بطور مشخص تصويب شده بود در زمان هاي به موقع يا زودتر پيگيري نمايند و در مرحله سوم كليه دستگاهها بايست از روند پيشرفت مصوبات هيات دولت اطلاعرساني كامل را انجام دهند كه در دستگاههاي شهرستاني اين موضوع كمتر توجه شده است.

وي در مورد اطلاع‌رساني پروژه هاي عمراني شهرداري يزد بيان كرد:‌ شهرداري و شوراي شهر يزد نيز واقف بر عدم اطلاع‌رساني در اين خصوص بودند و شوراي شهر آگاه است كه حق مردم است كه انتظار اطلاع‌رساني داشته باشند.

شايان ذكر است محمود عظيمي‌نيا فرماندار يزد در اين جلسه ابراز داشت:‌با همكاري و همياري بين همه دستگاههاي اجرايي،‌ رسيدگي به حقوق مردم به سهولت بيشتري انجام مي‌شود.

يزدفردا -ايسنا