زمان : 02 Khordad 1392 - 13:46
شناسه : 70088
بازدید : 3605
فرماندار یزد:سوم خرداد جلوه ای زیبا از تحقق وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران است فرماندار یزد:سوم خرداد جلوه ای زیبا از تحقق وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد در پیامی سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه سوم خرداد روزمقاومت و پیروزی وسالروزآزادسازی  خرمشهر قهرمان به دست رزمندگان پرتوان اسلام آورده است فتح خرمشهر جلوه ای زیبا از پیروزی حق برباطل واستمرارتحقق وعده پیروزی مستضعفان برمستکبران است .

فرماندار خاطر نشان کرده است بی شک آزادی خرمشهر عزیز را باید مرهون تلاش و استقامت رزمندگان خود باور و خدا محوری دانست که با سر دادن شعار آزادی و آزادگی و تبعیت از رهنمودهای رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه افزوده است: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رأی ضمن خلق یک حماسه ی سیاسی  دیگر تحقق بخش منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند بود.

سیفی در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس به خصوص شهيدان آزاد سازي خرمشهر  از مردم دارالعباده يزد خواست تا با شركت در ويژه برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر و يادآوري خاطرات آن ايام به نسل جوان در حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي قدم بردارند.