زمان : 16 Mordad 1386 - 16:07
شناسه : 6991
بازدید : 1246
یحیی‌زاده با اشاره به اقدام سازمان نقشه‌برداری کشور در ترسیم نقشه‌ای که از شهرستان میبد و شهرستان همجوار که یک سوم میبد را در آن شهرستان قرار داده است،‌ گفت : یحیی‌زاده با اشاره به اقدام سازمان نقشه‌برداری کشور در ترسیم نقشه‌ای که از شهرستان میبد و شهرستان همجوار که یک سوم میبد را در آن شهرستان قرار داده است،‌ گفت :

یحیی‌زاده با اشاره به اقدام سازمان نقشه‌برداری کشور در ترسیم نقشه‌ای که از شهرستان میبد و شهرستان همجوار که یک سوم میبد را در آن شهرستان قرار داده است،‌ گفت :

باید پاسخ داده شود که چه کسی متقاضی تهیه نقشه بوده و چه کسانی تهیه کرده‌اند.


يزدفردا :نماینده مردم تفت و میبد همه ملت ایران را بهترین اشخاص برای ارزیابی سفرهای استانی هیات دولت دانست.

به گزارش گروه خبر يزدفردا :سیدجلال یحیی‌زاده‌فیروزآباد، چهارمین ناطق پیش از دستور جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با ارزیابی‌های صورت گرفته در سخنان ناطقان پیشین از سفرهای استانی رییس جمهور گفت: همه ملت ایران بهترین اشخاص برای ارزیابی این سفرها هستند. اگر نظر ما و نظر موکلان ما یکسان است، چرا ما به ارزیابی دقیق از نظر مردم در مورد سفرها نمی‌پردازیم؟

نماینده مردم تفت و میبد افزود: اگر فکر می‌کنیم که اینگونه از صحبتها و تلاشها موجب می‌شود که مجلس هشتم را نیز دراختیار خود بگیریم، باید به تجربه جنجالهای جلسه ششم توجه کنیم که دقیقاً بخاطر همین نقطها و صحبتها از دست مجلس ششمی‌ها رفت و چنین وضعیتی پیش آمد.

وی ادامه داد: آیا مردم ما، ملت فهیم ما و همه موکلان ما نسبت به موضعگیری صریح و شفاف مقام معظم رهبری در مورد دولت نهم و همه تلاشهای دولت نهم و همچنین سفرهای استانی دولت نهم بی‌خبرند، آنرا نمی‌دانند؟ آیا این موضع با مواضع مقام معظم رهبری هماهنگ است؟

یحیی‌زاده وهابیت را بیش از آنکه یک گروه مذهبی باشد، یک گروهک سیاسی ساخته و پرداخته استعمار دانست که هر از چندی بنحوی بدنبال ادای دین خود بوده و مواضعی می‌گیرد که اجرای همان سیاستهای کینه‌توزانه و دیکته شده آمریکاست.

وی تاکید بر اینکه در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی آنچه ضرورت دارد موضعگیری متحدانه و منسجمانه جهان اسلام بویژه علمای اهل تسنن در برابر مواضع انحرافی و استکباری این گروه است،‌ افزود: البته دولتها بویژه دولت سعودی که در طی چند سال گذشته همواره از این گروه فشار صدمه و لطمه دیده است، نباید اجازه دهد این گروه به شکلهای مختلف بویژه در حرمین شریفین، مکه و مدینه که به همه مسلمانان تعلق دارد، ضیوف الرحمن مورد تعرض و بی‌احترامی این افراد کج فهم و وابسته قرار گیرند.

نماینده تفت و میبد بدون استاندار بودن استان یزد را از اول سالجاری به علت بیماری استاندار متدین و متعهدش به رئیس‌جمهور و وزیر کشور یادآور شد و گفت: استاندار عزیز یزد بارها اصرار نمود که هرچه سریعتر فرد دیگری معرفی نمایید و بالاخره مدتی است استعفا نیز تقدیم کرده است.

یحیی‌زاده در ادامه نطق خود با اشاره به اینکه شهرستان میبد که دارای تمدن غنی و چند هزار ساله است و دومین جمعیت استان بوده و البته کمترین وسعت را در بر دارد، گفت: مردم متین و متدین این شهرستان طی سالهای گذشته همواره شاهد یکسری بی‌مهریها و احیاناً نابرابری و تعدی بوده‌اند. وی افزود: بخاطر همین احساس هنوز این شهرستان و شهرستان همجوار شاهد حریم مشخص و طرح جامع نمی‌باشد.

یحیی‌زاده با اشاره به اقدام سازمان نقشه‌برداری کشور در ترسیم نقشه‌ای که از شهرستان میبد و شهرستان همجوار که یک سوم میبد را در آن شهرستان قرار داده است،‌ گفت: در این شرایط و در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، (برای) مناطقی که هیچگاه هیچکس ادعایی بر آن نداشته است متأسفانه این نقشه (به عنوان نقشه) اصلی سازمان به شهرستان ابلاغ می‌شود و مردم به محض اطلاع بشدت عصبانی و ناراحت شده، تجمعاتی صورت می‌دهند.

به گفته نماینده تفت و میبد این موضوع زمینه را برای تعدادی از افراد بازیگر سیاسی جهت زیر سؤال بردن نظام و دولت مهرورز ایجاد می‌کند که اگر خردمندی مسؤولان شهرستان و سرعت عمل مسؤولان استان نبود، غائله‌ای صورت می‌گرفت که همه ما در محضر الهی سرافکنده بودیم.

یحیی‌زاده در ادامه با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و متدین و عدالت‌خواه به وعده مسؤولان مبنی بر تسریع در تصحیح این نقشه آرام می‌گیرند، انجام هرچه سریعتر این کار را خواستار شد.

وی با اعلام اینکه در حذف نقشه در سایت و تأیید و تأکید بر اشتباه اقدام شده است افزود: ضمناً باید پاسخ داده شود که چه کسی متقاضی تهیه نقشه بوده و چه کسانی تهیه کرده‌اند.

يزدفردا