زمان : 09 Azar 1384 - 02:24
شناسه : 698
بازدید : 1138
خوراكی تازه براي ضد انقلاب !! خوراكی تازه براي ضد انقلاب !!

به نام خدا
نخست سايت فردا به سي دي ملاقات رئیس جمهور با آیت الله جوادی آملی اشاره كرد و دقايقي بعد از آن كه سایت مذکوردر پايان مطلب خود اشاره كرد به زودي بعضي از سايت ها این سي دي را جهت شنيدن مستقيم مطالب ارائه خواهند نمود سايت بازتاب در صدر اخبار ويژه خود اين رسالت را به نام خود ثبت كرد !!

 آن چه اهميت دارد اهدافي است كه در پس انتشار اين دست افشا گري ها نهفته است .. قدر مسلم اين است كه تاثير اين گونه مطالب در خارج از كشور كه هر گونه تاثير و تاثر غيبي را به مسخره مي گيرند بيش از داخل كشور خواهد بود . انتشار اين مطلب پرده جديد و تازه اي را در حلقه سناريويي كه سعي دارد رئيس جمهور و دولت فعلي را متهم به خرافه گرايي كند خواهد گشود .

 ديري نخواهد گذشت كه سايت هاي ضد انقلاب و اپوزيسيون كه نمي خواهند سر به تن نظام اسلامي باشد از اين سي دي حربه اي خواهند ساخت براي اين كه كليت نظام را محكوم كنند به قهقهرا گرايي و توجه به موارد و مطالبي غير واقعي و بر آمده از مسائل موهوم ! سوال اساسي در اين جا سواي اين كه بيان چنين مطالبي از جانب رئيس جمهور شان نزول درستي دارد يا خير اين است كه اين قبيل اقدامات را در كجاي حوزه رسالت نقد سازنده مي توان جاي داد ؟

واقعا با افشاي مطالب طرح شده در آن ملاقات قرار است حركتي در جهت بهبود اوضاع فراهم آيد ؟ بعيد مي دانم اين گونه نقد ها كه بيشتر حكم نق دارد جز اين كه طعمه اي چرب و نرم جلو بد سگالان کژ انديش مي اندازد بتواند دردي از اين ملت درمان كند ..

سيدحسين طاهري -سايت داور