زمان : 13 Mordad 1386 - 23:30
شناسه : 6947
بازدید : 1055
رئیس شوراي اطلاع رسانی استان یزد گفت: بالغ بر30 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد اجرائی و عملیاتی شده است. رئیس شوراي اطلاع رسانی استان یزد گفت: بالغ بر30 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد اجرائی و عملیاتی شده است.

رئیس شوراي اطلاع رسانی استان یزد گفت: بالغ بر30 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد اجرائی و عملیاتی شده است.

يزدفردا "عبدالرسول دوران با بیان اینکه پیشرفت مصوبات سفر در استان به نسبت خوب است، خاطرنشان کرد: برخی مصوبات سفر80 ،90 و حتی 100درصد در بخش پروژه های مخابراتی پیشرفت داشته ولی برخی دیگر در مرحله شروع، تنظیم تفاهم نامه و تشکیل کمیسیون های مربوطه است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط بالغ بر 30 درصد مصوبات جنبه اجرائی و عملیاتی پیدا کرده است، تصریح کرد:همه 200مصوبه استان در مسیر اجرائی قرارگرفته اند ولی برخی مصوبات خیلی جلو و برخی دیگر در ابتدای راه هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همچنین در خصوص پروژه های با پیشرفت صفر نیز اظهارداشت:تعداد این پروژه ها خیلی نیست و عدم پیشرفت آنان نیز به دلیل مذاکرات با مرکز، مبادله توافقنامه و کارهای مقدماتی است.

رئیس شوراي اطلاع رسانی استان یزد در پایان نیز تصریح کرد:برخی مصوبات از پایان فروردین به استان ابلاغ شده است و بلافاصله پیگیری این مصوبات با تشکیل ستادی در استان آغاز شده است و زمان اجرایی آنان نیز در طول برنامه است .

يزدفردا