زمان : 13 Mordad 1386 - 23:28
شناسه : 6946
بازدید : 1858
مديرعامل سازمان تاكسيراني يزد:لزومي به اضافه كردن سهميه آژانس‌ها نداريم مديرعامل سازمان تاكسيراني يزد:لزومي به اضافه كردن سهميه آژانس‌ها نداريم

مدير عامل سازمان تاكسيراني و نظارت بر حمل و نقل شهري يزد گفت: آژانس‌ها در سه نوبت 15 روزه، سوخت اضافي دريافت مي‌كنند.

محمدرضا سرمست اظهار داشت: تا زمانيكه كارت سوخت جديد آژانس‌ها نيامده قرار شده كه در سه نوبت 15 روزه به آنها سوخت اضافي ارائه شود كه نوبت اول آن تمام شده و نوبت دوم از 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در اين نوبت مقرر شد كه هر روز 12 ليتر علاوه بر 3 ليتر سهميه‌ي كارت به آژانس‌ها داده شود، بيان داشت: رانندگان آژانس از اين سهميه‌بندي جديد راضي هستند و براي حل اين مشكل با طرح موضوع و با هماهنگي شركت نفت مقرر شد تا زماني كه كارت آنها نيامده به آنها حواله‌ي سوخت داده شود و كمبود سوخت آنها جبران شود.

وي با اشاره به اينكه بعضي از آژانس ها و تاكسي‌ها سوخت اضافي خود را آزاد مي‌فروشند بيان كرد اين تخلف در مورد تاكسي‌ها بوده است زيرا علي‌رغم اينكه دوگانه سوز بوده‌اند.

سرمست بيان داشت: طبق سهميه‌بندي قرار شده از سهميه عادي كه 800 ليتر است استفاده كنند و اين باعث شده كه تعداد كمي از تاكسي‌هاي دوگانه سوز سوخت اضافي خود را آزاد بفروشد كه با نظارت و كنترل كه انجام گرفته قرار شد كه در آينده‌ي نزديك تاكسي‌هاي دوگانه سوز كم شود تا تخلفات كاهش يابد.

وي با اشاره به اينكه بعد از سهميه‌بندي بنزين تاكنون مجوزي براي فعاليت‌ آژانس‌ها داده نمي‌شود اظهار داشت: تا زمانيكه كارت سوخت جديد آژانس‌ها نيايد مجوز فعاليتي براي اضافه كردن سهميه‌ي آژانسها داده نمي‌شود و اگر آژانسي نياز به اضافه كردن سهميه ي جديد داشته باشد با نظارتي كه صورت مي‌گيرد بعد از صدور كارتها اين مجوز داده مي‌شود زيرا فعلا لزومي به اضافه كردن سهميه‌ي آژانس‌ها نداريم.

مدير عامل سازمان تاكسيراني و نظارت بر حمل و نقل شهري يزد در پايان اذعان داشت: در حال حاضر مشكلي كه وجود دارد نگران كمبود وسيله نقليه در اوايل مهرماه هستيم كه براي رفع اين مشكل ماشين‌هاي خصوصي كه ثبت نام كرده‌اند سامان دهي مي‌كنيم تا در مسيرهاي جديد قرار بگيرند كه اول مهرماه مشكل ما از لحاظ ترافيكي كم شود كه تاكنون 20 نفر ساماندهي شده‌اند و 659 پرونده است كه طبق فراخواني اعلام شده كه افراد براي سامان دهي در مسيرهاي مورد نظر مراجعه كنند.

يزدفردا