زمان : 10 Mordad 1386 - 10:47
شناسه : 6889
بازدید : 872
 اجراي 30 طرح اصلاح هندسي در تقاطع ها اجراي 30 طرح اصلاح هندسي در تقاطع ها

افزايش تعامل و همكاري بين بخشي ، اعلام آمادگي ناجا و شهرداري در خصوص عقب نشيني ساختمان نيروي انتظامي كه در طرح تعريض خيابان آيت ا... كاشاني واقع شده ،‌ اجراي 30طرح اصلاح هندسي در تقاطع ها از جمله موارد مطرح شده در ديدار فرماندهي انتظامي استان با شهردار يزد بود .

شهردار يزد دراين ديدار كه در محل شهرداري مركز به انجام رسيد با تأكيد بر اينكه مسائل ترافيكي هم به ناجا و هم به شهرداري مربوط مي شود خاطرنشان كرد شهرداري اجراي 30طرح اصلاح هندسي را در مناطق سه گانه شهردر دستور كار خود دارد .
مهندس سيد علي اكبر مير وكيلي از تمايل شهرداري نسبت به استفاده از سيستم مديريت معابر شهري ( PMS ) در يزد خبرداد كه به وسيله آن اطلاعات تمام خرابيهاي آسفالت جمع آوري مي شود و هزينه هرمنطقه درضروري ترين موارد برآورد مي گردد .
در اين ديدار فرماندهي انتظامي استان نيز با تأكيد بر نقش مردم خاطر نشان كرد در زمينه هاي رواني ترافيك ، كاهش بروز تصادفات و ... حاضر به تعامل و همكاري هر چه بيشتر با شهرداري هستيم .
سردار اكبر شاهي همچنين برهمكاري بين بخشي و فرا بخشي ناجا و شهرداري تأكيد نمود .
وي اظهار اميدواري كرد تا شوراي ترافيك ، شهرداري ،‌ نيروي انتظامي و صدا و سيماي استاني دست به دست هم دهند و همپوشاني ترافيكي ايجادكنند .
علاوه بر اين فرماندهي انتظامي استان در خصوص عقب نشيني ساختمان ناجا كه در مسير پروژه تعريض خيابان آيت ا... كاشاني واقع شده است ، بر هرگونه تعامل و همكاري در اين خصوص تأكيد نمود .
در اين ديدار همچنين فرماندهي انتظامي استان آمادگي خود را نسبت به برقراري امنيت در پاركها اعلام كرد و از استقرار چهار ايستگاه پليس درپايانه مسافر بري ، پارك هفتم تير ،‌ ميدان فرهنگ و روستاي دهنو براي افزايش امنيت خبر داد .


يزد فردا - روابط عمومي شهرداري يزد