زمان : 09 Mordad 1386 - 23:32
شناسه : 6884
بازدید : 3919
خانم رجبی ، سلام ! خانم رجبی ، سلام !

مقالات وارده به يزدفردا

خانم رجبی ، سلام !


محمد امامی
EMAMI41@YAHOO.COM


WWW.BAHARENO.BLOGFA.COM

خانم رجبی ؛ در ابتدا بنا به فرمايش قرآن کريم که می فرمايد : « فاذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما » ، در پاسخ به اراجيفی که به فرزند فاضل ، با تقوا و متعهد امام راحل (ره) و مردم دارالعباده يزد نسبت داده ايد ، با شما فقط يک کلمه می توان گفت و آن هم : سلام !
... اما خوب است بدانيد : دارالعباده ی يزد از ديرباز ماوای مردمانی سخت کوش و خدامحور و مردم مدار بوده است و گذر زمان و حاکمان ترديدی در خداباوری و مردم دوستی و ارج نهادن به مقام بزرگان خود در آنان ايجاد نکرده و نخواهد کرد. استقبال بی نظير اخير مردم در مسجد حظيره از فرزند فاضل و با تقوا و متعهد امام (ره) يعنی خاتمی عزيز گواهی بر اين مدعاست. البته برای آنان که چشمانشان فروغ و يارای ديدن واقعيتها را داشته باشد.
مردم دارالعباده ی يزد افتخار دارند آوازه ی فرهيختگی و آزادگی فرزند روحانی ديارشان سراسر گيتی را درنورديده و جهانيان را به گفت و گو فرا می خواند، گرچه مغرضان همچون کبک سر در زير برف فرو برده و جلوه های مشاهده پذير عزت ايرانی ، اسلامی و شيعی را نبينند. هم او که با سعه ی صدر بی نظير خود ندای « زنده باد مخالف من » را در کشور سر داد و بزرگوارانه از جفاهای خطاکاران متقلب گذشت.
مردم دارالعباده به ميزبانی مردی خدايی افتخار می کنند که پرده ی پندار دريده و همه جا غير خدا يار نديده است، او که محبت خدای را در قلب دارد و خدای، محبتش را در قلوب ميليونها ايرانی جای داده است، ولو هتاکان متعصب و جاهل اکراه داشته باشند.
مردم خاتمی پرور يزد افتخار می کنند که فرزند باتقوای امام تحجرستيزشان اينک از سوی برخی مراجع تقليد نمايندگی می يابد تا آبی باشد بر آتش فتنه هايی که بر سر شيفتگان اهل بيت عليهم السلام فرو می ريزد.
مردم قدرشناس و دلاور پرور يزد فرزند«خاتمی زنده دل» را چون نگين سبز انگشتری کوير ارج می نهد و به خود می بالد که به رغم فتنه انگيزی های خناسان و تهمت و غيبت و دروغ و انواع رذيله های اخلاقی بدخواهان کج فهم، حجت الاسلام والمسلمين دکتر سيد محمد خاتمی با تفکر و انديشه اش، منش و شخصيتش، اخلاق و رفتارش و به دور از عوامفريبی های مزورانه، موفق ترين مبلغ و مروج راستين اسلام ناب محمدی (ص) بوده است.
... و اما هتاکان فتنه گر و خناسان بدانند و می دانند که وسوسه های آنان ديگر اثری در اراده ی پولادين مردم دارالعباده نخواهد گذاشت و مردم هماره قدردان و ارج گذار ارزشهای اخلاقی، ملی، دينی و انسانی فرزند فاضل، باتقوا و متعهد امام راحل (ره) خويش خواهند بود.
بسم الله الرحمن الرحیم
قل اعوذ برب الناس¤ ملک الناس¤ اله الناس¤
من شرالوسواس الخناس¤
الذی یوسوس فی صدورالناس¤ من الجنة والناس¤
صدق الله العلی العظیم

نويسنده محمد امامي

مقاله وارده

يزدفردا