زمان : 19 Tir 1403 - 10:43
شناسه : 68738
بازدید : 7561
مراسم گرامیداشت روز معلم  درشهرستان خاتم برگزارشد با حضور فرماندار مراسم گرامیداشت روز معلم درشهرستان خاتم برگزارشد فرماندار خاتم درمراسم گرامیداشت هفته معلم ،با بیان اینکه کارمعلمی کار پیامبران است: گفت: هدف معلمان درجامعه اسلامی ارتقاء مقام انسانی و معنوی دانش آموزان است.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا؛ مراسم گرامیداشت هفته معلم  با حضور  فرماندار،امام جمعه ، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین و فرهنگیان شهرستان خاتم برگزار شد .

"محمد علی شاه حسینی "فرماندار خاتم دراین مراسم ضمن تبریک روز معلم و تجلیل از فرهنگیان با بیان اینکه  معلم کسی است که به جهت عظمت مقام مقدسش در قرآن کریم  کار معلم کار خداست و نقش او نقش انبیاء و نقش همه کتابهای آسمانی است و  از همه مهمتر قرآن درجه ای به معلم اعطا کرده است که اگر شبانه روز به آن افتخار کند باز هم کم است.  وی با اشاره  به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: منشا حرکت معلمان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که نه تنها در عرصه سیاسی  بلکه در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمود یافته است .

نورالدینی رئیس آموزش و پرورش خاتم هم دراین مراسم  ضمن تبریک روز معلم از زحمات معلمان قدردانی کرد .

زارع معاون اداره کل آموزش و پرورش استان نیز درمراسم گرامیداشت روز معلم با تبریک این روز به معلمان با اشاره به مقام بالای معلم و لزوم ارج نهادن به آن اظهارداشت: معلمان در پیشگاه خدای متعال ، سر بلند و سرافراز هستند و این توفیقی است که خدا دراختیار معلم قرار داده است.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های مفرح و شاد فرهنگی هنری از  معلمان پیشکسوت و نمونه شهرستان ، استانی ، کشوری و دانش آموزان برتر شهرستان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی ارزنده تجلیل شد.