زمان : 15 Ordibehesht 1392 - 08:57
شناسه : 68704
بازدید : 3374
بازدید فرماندار از کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان تفت بازدید فرماندار از کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان تفت فرماندار تفت با حضور در کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های این مرکز در عرصه های فرهنگی و هنری تفت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت،"ابوالقاسم دهقان" در بازدید از این مرکز فرهنگی و تربیتی با اشاره به پتانسیلهای بالا و امکانات مناسب کانون ولایت شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که در این مرکز فراهم آمده است این کانون توانایی ارائه خدمات به همه شهرستان و حتی استان را داراست که باید از مسئولان آموزش و پروش شهرستان در این رابطه قدردانی کرد.

فرماندار تفت وجود مراکز فرهنگی تربیتی را زمینه ساز شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان ارزیابی کرد و گفت: وجود امکانات لازم در این مراکز، در کنار حضور معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، رشد و تعالی بیش از پیش دانش آموزان و شکوفایی عرصه های فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

دهقان همچنین در این بازدید با مسئولان و دست اندر کاران کانون فرهنگی تربیتی ولایت تفت در خصوص حل برخی از مسائل و مشکلات این مرکز  به گفتگو پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.