زمان : 09 Mordad 1386 - 01:15
شناسه : 6864
بازدید : 453
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، گفت: دولت نهم دولتي است كه با تمام قدرت در مسير خط رهبري حركت مي‌نمايد. مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، گفت: دولت نهم دولتي است كه با تمام قدرت در مسير خط رهبري حركت مي‌نمايد.


مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، گفت: دولت نهم دولتي است كه با تمام قدرت در مسير خط رهبري حركت مي‌نمايد.

يزدفردا "به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، حجت الاسلام و المسلمين احمد عجمين در مراسم يازدهمين دوره آموزشي طرح ولايت با بيان اين مطلب با اشاره به تخريب دولت نهم از سوي برخي جناح‌هاي سياسي تأكيد كرد: تخريب كردن دولت نهم در مقايسه با ساير دولت‌هاي گذشته بي‌سابقه است.

وي با اشاره به سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي اظهار داشت: دشمن در صدد شكستن اتحاد نظام اسلامي ايران است و در اين جهت افرادي به كار گرفته شده‌اند كه ندانسته در تخريب نظام گام بر مي‌دارند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: بايد دلسوزان نظام چنان يكپارچه و متحد باشند، تا جيره خواران و مزدوران داخلي و خارجي نتوانند ضربه‌اي به اين نظام وارد نمايند.

حجت الاسلام و المسلمين عجمين در ادامه گفت: جوانان اين مرز و بوم نيز بايد خود را آماده كنند، تا با انجام فعاليت‌ها و كارهاي بزرگ، نظام را دسيسه‌هاي دشمن ايمن نگه دارند.

وي با اشاره به اينكه كسانيكه با خط ولايت دشمن هستند، دولت نهم را هم در تمام مسائل سياسي، اجتماعي و فرهنگي تخريب و سرزنش مي‌كنند، متذكر شد: اين قدرت ولي امر مسلمين است كه در طول 30 سال گذشته علي‌رغم همه توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي در همه صحنه‌ها پيروز نگه داشته است.

حجت‌الاسلام عجمين ادامه داد: جوانان در كنار شناخت علمي نسبت به مسائل جامعه بايد بصيرت پيدا نمايند.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، با اشاره به اينكه بصيرت شرط موفقيت در زندگي است، در پايان يادآور شد: الگو برداري از انسان‌هاي كامل مي‌تواند در موفقيت انسان موثر باشد.

گفتني است؛ در اين مراسم مسئول يازدهمين طرح ولايت استان گزارشي را از اقدامات انجام شده اين طرح ارائه نمود.

يزدفردا