زمان : 09 Mordad 1386 - 01:00
شناسه : 6855
بازدید : 356
دوران :نشان دادن راهكارهاي صحيح و جديد اطلاع رساني به دستگاه هاي اجرايي استان از وظايف مهم اين شوراست دوران :نشان دادن راهكارهاي صحيح و جديد اطلاع رساني به دستگاه هاي اجرايي استان از وظايف مهم اين شوراست

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر به كارگيري شيوه هاي نوين اطلاع رساني براي انعكاس پيشرفت مصوبات سفر هيئت دولت به استان تاكيد كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری يزد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بهره گيري از ظرفيت هاي اطلاع رساني در استان را يك ضرورت عنوان و تاكيد كرد: همه دستگاه هاي اجرايي استان موظفند با استفاده از شيوه هاي نوين اطلاع رساني و روش هاي مرسوم و ممكن اطلاعات و آمار شفاف و دقيقي از مصوبات سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان را در اختيار عموم اقشار جامعه قرار دهند.


رئيس شوراي اطلاع رساني استان سياست گذاري و تصميم گيري درباره نحوه و چگونگي اطلاع رساني در استان را از وظايف اصلي شوراي اطلاع رساني استان برشمرد و گفت: نشان دادن راهكارهاي صحيح و جديد اطلاع رساني به دستگاه هاي اجرايي استان از وظايف مهم اين شوراست و ورود شوراي اطلاع رساني استان به كارهاي اجرايي از خط قرمزهاي كار اين شورا به شمار مي رود.

عبدالرسول دوران با اشاره به فعاليت سايت هاي خبري در استان گفت: اخيرا رسانه هاي جديد در امر اطلاع رساني به مطبوعات كمك مي كنند و اميدواريم با تعامل و همكاري روزنامه هاي محلي و ساير رسانه ها شاهد بهره برداري مناسب وصحيح ابزارهاي نوين اطلاع رساني در يزد باشيم.

در اين جلسه ملك ثابت دبير شوراي اطلاع رساني استان نيز شناسايي تمام منابع استان براي اطلاع رساني رابسيار حائز اهميت عنوان و تصريح كرد: تشكيل شوراي اطلاع رساني در كشور و استان نقطه عطفي در عرصه كار رسانه اي محسوب مي شود و بايد سعي كنيم تمام منابع مهم در زمينه اطلاع رساني را شناسايي كنيم و با فعال نمودن امور پژوهشي گامي موثر در انعكاس اطلاعات مورد نياز و نيز عملكرد دولت خدمتگذار به مردم برداريم .

وي با بيان اين كه اطلاع رساني در زمينه دستاوردهاي دولت نهم به مردم از جايگاه ويژه اي برخوردار است خاطر نشان كرد : با انجام رسالت اطلاع رساني و انعكاس مطالب و وقايع به مردم ضمن تقويت مولفه هاي اقتدار ملي از رانت خواري ناشي از عدم اطلاع عموم جلوگيري مي شود كه خود زمينه ساز تحقق اهداف دولت در اطلاع رساني شفاف به اقشار جامعه است .

در اين نشست درباره راه اندازي دانشكده خبر در يزد، انتشار ماهنامه همكاران،چگونگي معرفي و توسعه سايت هاي خبري،برنامه هاي روز خبرنگار و اهداف اصلي شوراي اطلاع رساني استان بحث و تبادل نظر شد .

يزدفردا