زمان : 09 Mordad 1386 - 00:51
شناسه : 6852
بازدید : 1592
شهرداران پس از انقلاب اسلامي شهر يزد  ، در شهرداري يزد  گرد هم آمدند(با اصلاحيه خبر ) شهرداران پس از انقلاب اسلامي شهر يزد ، در شهرداري يزد گرد هم آمدند(با اصلاحيه خبر )

شهردار يزد در طرحي ابتكاري،شهرداران پس از انقلاب اسلامي اين شهر را گرد هم جمع كرد تا به تبادل افكار و تجربيات خود در حوزه مسايل‌شهري بپردازند.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي اين شهرداري، اقدام مزبور در راستاي پيروي از منويات مقام معظم رهبري درتحقق اهداف سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي صورت گرفته است.

اين گزارش حاكيست: تجربيات،افكار و انديشه‌هاي كارآمد شهرداران پيشين شهر يزد در برنامه‌هاي شهري به كار گرفته خواهد شد.

توجه به بافت قديم ، بوستانها ، حفظ باغات سطح شهر ، چگونگي نحوه صدور پروانه ساختماني،اجراي برنامه اتوماسيون در امور شهرداري،طرح تفضيلي شهر و كنترل هوشمند ترافيك از جمله موارد مطرح شده در نشست شهرداران يزد بود.

شهرداري يزد اعلام كرد:در آينده نشست‌هاي مشابهي با مديران دستگاههاي ديگر مانند آب و فاضلاب ، برق ، گاز و مخابرات نيز تشكيل خواهد شد.

"اسكندر اصلاني" نخستين شهردار يزد پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي،سال گذشته در اثر سكته قلبي به ديار باقي شتافت.

درمدت ياد شده‪ ۹‬نفر به عنوان شهردار شهر‪ ۳۵۰‬هزار نفري يزد خدمت كرده‌اند.

اصلاح خبر فوق :البته لازم به ياد آوري است بر اساس گزارشات رسيده به يزدفردا مهندس آرامون وشايق و مهندس وحدتي در اين جلسه حضور نداشتند و جلسه با حضور  فرشي و خورشيدنام و  شرافت و سيد حسين علائي برگزارشده است

و گفتني است قبلا نيز چنين جلسه اي در دفتر استاندار وقت اقاي كلانتري و به پيشنهاد شهردار وقت شرافت  با حضور كليه شهرداران بعد از انقلاب انجام شده بود و بهتر بود دوستان روابط عمومي شهرداري با دقت بيشتر نسبت به ارسال خبر اقدام مي نمودند و از حاضرين نيز  نام مي بردند و توضيح با تذكر يكي از كاربران يزدفردا اضافه گرديده است
يزدفردا

شهردار نهم  بعد از انقلاب يزد و آزمون بزرگ شوراي سوم ! شهردار نهم بعد از انقلاب يزد و آزمون بزرگ شوراي سوم !
تاریخ : پنجشنبه 06 ارديبهشت 1386 - بعدازظهر 10:39