زمان : 08 Ordibehesht 1392 - 07:48
شناسه : 68335
بازدید : 3653
پيگيري رقابت هاي اسب دواني كورس بهاره كشور در يزد پيگيري رقابت هاي اسب دواني كورس بهاره كشور در يزد هفته چهارم مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور با برگزاري پنج كورس پيگيري شد.

این مسابقات روز جمعه ششم ارديبهشت ماه در قالب پنج کورس و با شرکت 25 سوارکار از مناطق مختلف کشور و به مسافت یک هزار و 250 متر در مجتمع سواركاري صفائيه يزد برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در کورس اول اسب های فراری اشکذر ، کوهرنگ سهیل و قیصر به ترتیب به مالکیت رفایی مقدم ، ذبیحی و یزدی اول تا سوم شدند .

در کورس دوم نیز اسب های گلدان عرب به مالکیت عرب زاده ، گمرال به مالکیت خردمنش و اسب کیانا به مالکیت دهقان در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند .

در کورس سوم اسب های فرا جاویدی ، زلال شمس و کارون به ترتیب به مالکیت جاویدی ، میرحسینی و زمانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند .

همچنین در کورس چهارم اسب های شارلی به مالکیت مجرد ، شروین به مالکیت فلاح تفتی و فرخ ربیع به مالکیت محمدی نیا در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند .

در کورس پنجم نیز اسب های آس آیه و تورنادو به ترتیب به مالکیت جوان و عباسیان زودتر از رقبا به خط پایان رسیدند و مقام های اول و دوم را کسب کردند .

در این هفته در مجموع بیش از 130 میلیون ریال به عنوان پاداش نقدی به صاحبان اسب های برتر مسابقات تقدیم شد .

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره قهرمانی کشور به میزبانی هیات سوارکاری استان یزد به مدت شش هفته برگزار می شود .