زمان : 04 Ordibehesht 1392 - 10:31
شناسه : 68113
بازدید : 2638
ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقي اهداف مهم بسيج ورزشكاران ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقي اهداف مهم بسيج ورزشكاران رئيس سازمان بسيج ورزشكاران سپاه الغدير استان يزد ، ترویج ارزش های دینی و اخلاقی را از مهم ترين اهداف اين سازمان عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، سرگرد علي محمد عطاري در نشست مسئولين روابط عمومي هيئت هاي ورزش استان يزد، رسالت سازمان بسيج ورزشكاران را در قالب اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و اخلاقی عنوان کرد و افزود:  در سازمان بسيج ورزشكاران به دنبال نهادينه كردن اخلاق و منش پهلواني در بين مربيان ، ورزشكاران و ديگر دست اندركاران ورزش استان است.

وي اضافه كرد : اشاعه فرهنگ و تفكر بسيجي در بين دانشجويان و ميادين ورزشي دانشجويي به منظور بهره برداري و ترويج فضائل اخلاقي ، ديني و تربيتي ، ترغيب نسل جوان بويژه دانشجويان بسيجي به حفظ تندرستي و سلامتي و ايجاد زمينه مناسب براي مشاركت در فعاليتهاي منظم ، اصولي و قانونمند ورزشي و تفريحات سالم ، بالا بردن روحيه نشاط و شادابي در بين دانشجويان بسيجي ، كشف استعدادها و توانمندي هاي ورزشكاران دانشجوي بسيجي و قرار دادن آنها در بدنه ساختار ورزشي كشور را از ديگر اهداف اين سازمان برشمرد.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران سپاه الغدير استان يزد درباره تشکیل شدن این سازمان در شهرستان‌ها بیان کرد: در حال حاضر در اكثر شهرستان‌های استان بسیج ورزشکاران با یاری سپاه و اداره ورزش و جوانان تشکیل شده و نظارت خوبی ما بر آنها داشته‌ایم، واقعاً همه به این نتیجه رسیدند که بسیج ورزشکاران بازوی قدرتمندی برای کارهای فرهنگی است.

عطاري  یادآور شد: انتقال و ترویج فرهنگ بسیج در بین هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران می‌تواند هجمههای فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

وی بر ايجاد بصيرت در ورزشكاران و مربيان براي مقابله با هجمه هاي دشمنان تاكيد كرد و ادامه داد: کاهش وابستگی‌ها و رسیدن به خود کفایی یکی از اولویت‌ها کاری این سازمان است و انتظار می‌رود با تحقق ارتش میلیونی بسیج این امر محقق شود.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان در ادامه این همایش به تبیین فعالیت ها و ماموریت هاي اين سازمان پرداخت که به عنوان بازویی قوی در کنار جامعه بزرگ ورزش و هیات ها به ایفای نقش می پردازد .