زمان : 04 Ordibehesht 1392 - 08:06
شناسه : 68093
بازدید : 3159
استعداديابي در تيراندازي با كمان با جديت دنبال شود استعداديابي در تيراندازي با كمان با جديت دنبال شود مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت : استعداديابي توسعه و گسترش اين رشته ورزشي را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، عباس دهقان در مجمع ساليانه هيئت تيراندازي با كمان استان يزد گفت : يكي از مهم ترين و اساسي ترين برنامه هاي اداره كل ورزش و جوانان استعدايابي است چرا كه پيشرفت ورزش با وجود استعدادها و نخبه ها امكان پذير است.

وي افزود : در رشته تيراندازي با كمان هم بايد با همكاري آموزش و پرورش در مدارس استان استعداديابي صورت بگيرد و استعدادها جذب اين رشته ورزشي شوند.

مديركل ورزش و جوانان استان يزد تصريح كرد : با توجه به استعدادهاي موجود در استان مي توان با برنامه ريزي ، تلاش و همدلي يزد را به عنوان قطب تيراندازي با كمان معرفي كنيم.

 دهقان در ادامه بر برگزاري دوره هاي آموزشي نيز تاكيد كرد و گفت : دوره هاي آموزشي مربيگري و داوري را از راه هاي توسعه اين ورزش در استان دانست.

وي خاطرنشان كرد : كمانداران يزدي به همراه تيم هاي ملي مدال هاي ارزشمندي را در مسابقات جهاني و آسيايي كسب كردند كه بايد براي آينده نيز برنامه ريزي شود تا بازهم شاهد افتخارآفريني كمانداران يزدي باشيم.