زمان : 03 Mordad 1386 - 16:25
شناسه : 6804
بازدید : 566
دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد :اگر مهندس نبوي زاده در سمت سرپرست باقي بماند بهتر از انتخاب يك استاندار جديد مي‌باشد دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد :اگر مهندس نبوي زاده در سمت سرپرست باقي بماند بهتر از انتخاب يك استاندار جديد مي‌باشد

دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد گفت:انتخاب استاندار به صلاح نظام و مردم نيست بلكه ممكن است مصوبات سفر هيات دولت به استان نيز اجرايي نگردد.

محمدحسين صداقت در گفتگو با ايسنا بيان داشت: چنانچه استاندار جديدي انتخاب شود، به تبع آن نيروها و اشخاص جديدي نيز در استانداري مشغول به كار خواهند شد كه موضوع به صلاح نيست.

وي افزود: اگر مهندس نبوي زاده در سمت سرپرست باقي بماند بهتر از انتخاب يك استاندار جديد مي‌باشد چرا كه با انتخاب استاندار جديد تمام فعاليت‌هاي صورت گرفته بايد دوباره انجام شود و اشخاص و نيروهاي جديد با گذشت زمان با مسائل در جريان در استانداري آشنا شوند.

دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد از صفات يك استاندار خوب را علاوه بر ويژگي‌هاي ابوالقاسم عاصي، داشتن يك ارتباط شديد و مردمي ذكر كرد و گفت: بعضي از مسئولين دولت نهم به اين باور رسيدند كه مي‌توانند به دور و خارج از جنجال‌هاي رسانه‌هاي عمومي خدمت خود را به مردم ارائه دهند.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي هيات دولت افزود: ايشان به هيات دولت اصرار داشتند كه روابط عمومي‌ها بايد قوي گردد و اين لزوم قوي شدن روابط عمومي‌ها را مي‌رساند.

صداقت تنها عيب استاندار سابق يزد را فاصله گرفتن از رسانه‌هاي جمعي ذكر كرد و گفت: در استانداري بايد به اهميت روابط عموم ارزش بيشتري قائل شوند.

وي در خصوص انتخاب شدن يك روحاني به عنوان استاندار يزد بيان داشت: اين شايعات بافته افكار مريضي است كه قبل از انتخابات سوم تير وجود داشت.

دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد در پايان جلب نظر نماينده ولي فقيه در يزد را در انتخاب استاندار مسلم دانست و به نقل قول از ايشان گفت: من ابتدا به انتخاب دكتر عاصي مخالف بودم ولي در حال حاضر با استعفاي وي مخالفم.

يزدفردا