زمان : 01 Ordibehesht 1392 - 17:23
شناسه : 67984
بازدید : 2847
عملیات بازرسی از عملکرد برنامه سال 91 اوقاف استان یزد آغاز شد عملیات بازرسی از عملکرد برنامه سال 91 اوقاف استان یزد آغاز شد رئیس گروه بازرسی استان کرمان در نشست مشترک با مسئولین اوقاف یزد گفت: بازرسی عملکرد مجموعه های اوقاف موجب رشد و بالندگی دستگاه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام قاسمی زاده در نشست مشترک با مسئولین اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره جایگاه مثبت بازرسی در سازمان اوقاف افزود: دستاورد ها و نتایج حاصل شده از عملیات بازرسی برنامه ها در جهت رشد و بالندگی اوقاف مفید و موثر خواهد بود.
رئیس گروه بازرسی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان همچنین عملیات نظارت در کنار برنامه های سازمان اوقاف را یادآور شد و تاکید کرد: نواقص و کمبود های احتمالی در مسیر حرکت رو به جلو امری طبیعی است که باید آن را برطرف نمود.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزدضمن خیر مقدم به رئیس و اعضای گروه بازرسی اظهار داشت: برای ما فرصت مغتنمی است که از تجربیات استان کرمان در جهت بهبود برنامه ها استفاده ببریم.وی در ادامه گزارش اجمالی از موقوفات و بقاع متبرکه استان یزد ارائه داد.
در ادامه کار بازرسی از عملکرد برنامه سال 91 اوقاف استان یزد در واحد های مختلف آغاز شد.