زمان : 31 Farvardin 1392 - 14:11
شناسه : 67955
بازدید : 2816
پيگيري مسابقات سراسري سواركاري كورس بهاره در هفته سوم پيگيري مسابقات سراسري سواركاري كورس بهاره در هفته سوم هفته سوم از مسابقات سراسري سواركاري كورس بهاره روز جمعه 30 فروردين ماه پيگيري شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، در سومين هفته از هشتمين دوره مسابقات سراسري اسب دواني بهاره يزد 30 راس اسب از نژادهاي عرب و دره شور در مجتمع سواركاري صفائيه يزد و در حضور حيدري رئيس فدراسيون سواركاري و عباس دهقان مديركل ورزش و جوانان استان يزد به رقابت پرداختند.

مسابقات در سه دور ، دو دور سراسري با شركت اسب هايي از نژاد عرب به مسافت يك هزار و 250 و يك هزار 600 متر و يك دور استاني در نژاد دره شور به مسافت يك هزار و 250 متر برگزار شد.

در دور اول (استاني) اين رقابت ها اسب كركس به مالكيت ميرمحمدي ، سلسيك به مالكيت مهدي دشتي و خورشيد به مالكيت باشگاه ابرند آباد مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

در دور دوم (سراسري ) اسب هاي كيميا ، گيونتل و گرشاه به مالكيت حسين مهدي زاده ، سيد مصطفي محمدي و ياسمين منصوري به ترتيب اول تا سوم شدند.

فراري به مالكيت اسماعيل چاكرالعباسي ، گيلان شاه به مالكيت مرحوم سيدعلي اكبر ميردهقان و فرات به مالكيت ندا شيخي در دور سوم (سراسري) در رده هاي اول تا سوم قرار گرفتند.