زمان : 29 Farvardin 1392 - 11:36
شناسه : 67891
بازدید : 6083
 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:باید قدر چاه های فرهنگی یزد را دانست مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:باید قدر چاه های فرهنگی یزد را دانست

هنرو تصویر بهترین ابزار فرهنگ سازی شهری است و فرهنگ صحیح عاملی برای بالا بردن ارزش های اخلاقی جامعه .
به گزارش خبرنگار یزدآوا امیررضازاده : سید حسن حسینی کارشناس ارشد فقه و علوم حقوق و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان این مطلب افزود: باید به همان اندازه که برای پروژه های عمرانی و فضاسازی شهری زمان و هزینه صرف می کنیم برای استفاده بهینه و درست از آنها هم به همان میزان باید زمان و هزینه در نظر بگیریم ، تا بتوانیم از پتانسیل های فرهنگی که در یزد وجود دارد به اندازه کافی استفاده، و بهرمند شویم زیرا یزد دارای چاه های نفتی فرهنگی بسیاری است که متاسفانه تا کنون قدر آنها را به خوبی نداسته ایم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ارائه خدمات آموزشی ،رفاهی وتفریحی برای شهرداری ها – برگزارکردن جشن ها شاد در سطح شهر-راه اندازی دبیر خانه شهروندی – راه اندازی دبیرخانه جشن و جشنواره با هدف برگزاری بیش از 10 ها مراسم درسال جاری- طرح احیای یزد حسینه ایران با 72 برنامه مدون در سال جاری – برگزاری نمایشگاه با هدف معرفی یزد دردیگراستان ها و کشورها- تهیه بسته های فرهنگی برای گردشگران به منظور معرفی فرهنگ یزد – دخالت دادن شرکت های تازه تاسیس در تبلیغات شهری – سامان دهی تبلیغات شهری و چیدن بنر و استند ها در سطح شهر – برگزاری همایش باید ها ونباید ها شهر یزد در سال جاری وجلوگیری از اصراف در امور تبلیغات شهری از جمله اهداف و برنامه های این سازمان در سال جاری عنوان کرد .
وی افزود: ما باید شهرداری را یک نهاد اجتماعی و خدماتی بدانیم و خدمات این نهاد را در قالب های مختلف برای مردم عزیز یزد معرفی و نمایان سازیم .
وی خاطرنشان کرد: نداشتن بودجه مناسب تنها دلیل و مشکل کم کاریهای فرهنگی نیست بلکه نداشتن فکر مناسب و منسجم مهمتر از کسری بودجه باعث این عامل می شود.
سید حسن حسینی در ادامه بازگشایی فرهنگسرای قرآن در باغ دولت آباد بعد از سال ها تعطیلی ،تاسیس رادیو پارک ، فضاسازی شهری در ورودی های شهر ، ایجاد غرفه های مشاوره و کودک ، برگزاری نمایشگاه ترنم باران ، ایجاد غرفه کسب زندگی اسلامی ، ایجاد سینما 4بعدی ، تهیه بیش از 5هزار بسته فرهنگی نماز و نصب استند ها و بنرها جذاب با عبارات آموزشی را از جمله اقدامات این سازمان در ایام نوروز عنوان کرد .
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در مورد تبلیغات نیز گفت: مابرای شهر یزد چشم انداز تبلیغاتی در نظرداریم چون فضای تبلیغات یزد اشباع شده ولی متاسفانه مدیریت نشده ، شهر یزد به لحاظ بافت تاریخی می تواند در کشور نمونه باشد چون شهری بسیار زیبا و با فرهنگی بسیار کهن است.
حسینی در پایان اظهارداشت : مردم باید در بحث انتخابات بسیار پررنگ باشند چون  نتیجه این انتخابات بسیار در بخش بخش زندگی آنها ماثر است و ایمان داریم که مردم با حضور خود و انتخاب  بجا یاری رسان مدیران و مسئولان هستند تا با هم دلی بتوانیم در راستای حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی گام هایی موثر برداریم.