زمان : 31 Tir 1386 - 23:32
شناسه : 6713
بازدید : 11039
12نفر از متجاوزان به نوامیس مردم -آدم ربایان و سوداگران مرگ سحرگاه امروز یکشنبه به دار مجازات آویخته شدند. 12نفر از متجاوزان به نوامیس مردم -آدم ربایان و سوداگران مرگ سحرگاه امروز یکشنبه به دار مجازات آویخته شدند.

12نفر از متجاوزان به نوامیس مردم -آدم ربایان و سوداگران مرگ سحرگاه امروز یکشنبه به دار مجازات آویخته شدند.


دادستان عمومی وانقلاب تهران درمصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر اعلام کرد: پس از طی مراحل دادرسی و محکومیت این مجرمان به اعدام ، احکام قضایی آنان سحرگاه امروز اجرا شد.

سعید مرتضوی گفت: آدم رباییهای متعدد ، دهها تجاوز به نوامیس مردم -آسیب رساندن وزخمی کردن دهها نفر درهنگام ایجاد شرارت وناامنی برای مردم - تجارت وخرید وفروش صدها کیلو مواد مخدر از جمله هرویین ومعتاد کردن هزاران نفر از جوانان از موارد اتهامی این مجرمان است .

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت : 4 نفر از سوداگران مرگ نیز هفته گذشته پس از طی مراحل قانونی و قطعیت یافتن حکم اعدام ، به دار مجازات آویخته شدند .

مرتضوی همچنین اعلام کرد : پرونده 17 نفر دیگر از اعضای" باندهای آدم ربایی -تجاوز به نوامیس مردم وتجارت مواد مخدر" تکمیل و برای آنان اعدام درخواست شده و پرونده ها یشان هم اکنون برای صدور رای نهائی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفته است .

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: دستگاه قضایی با سرعت و اقتدار با متجاوزان به نوامیس مردم برخورد می کند.



سعید مرتضوی در مصاحبه با واحد مرکز خبر، با اشاره به قانون مجازات اسلامی در برخورد با کسانی که دست به شرارت و آدم ربایی و تجاوز به نوامیس مردم می زنند گفت: بر اساس قانون مجازات اسلامی حکم اعدام در انتظار این گونه از افراد است و دستگاه قضایی کسانی را که به این اعمال دست بزنند تعقیب، دستگیر و آنان را محاکمه می کند.

وی با اشاره به اینکه جهل به قانون رافع مسئولیت در ارتباط با جرایم تجاوز به نوامیس مردم، شرارت و آدم ربایی نیست افزود: اینها اعمالی است که فطرت انسان نسبت به آن متنفر است و در هیچ کشوری تجاوز به نوامیس مباح نیست و این که برخی ادعا می کنند از قانون اطلاع نداریم بهتر است از آنان سئوال شود اگر جای این زنان مظلوم که شما به آنان تجاوز کرده اید خواهر یا مادر شما بود چه می کردید؟

مرتضوی ادامه داد آیا آنان را می بخشیدید و آیا این کار را مباح و درست می دانستید به طور قطع آن مجرمی که پای چوبه دار هم هست این گونه اعمال را برای خانواده خود نمی پسندد.

وی به اتهامات 12 نفر از اعدامی های سحرگاه امروز اشاره کرد و گفت: دو نفر از این مجرمان به نامهای روح زاده و صادقی با تشکیل باند 10 نفره و ربودن دخترها، به آنان تجاوز می کردند به طوری که در سابقه این باند تجاوز به 17 دختر وجود داشت.

دادستان عمومی و انقلاب تهران از فاضل رمضانی و حاجت مراد محمدی به عنوان دو اعدامی دیگر سحرگاه امروز اشاره کرد و افزود: این دو اقدام به سلب آسایش و امنیت عمومی، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، رابطه نامشروع و تجاوز به نوامیس مردم و خرید و فروش سلاح می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه ای اسامی متجاوزان به نوامیس ، سوداگران مرگ و تجارت کنندگان مواد مخدر را که سحرگاه امروز یکشنبه به دار مجازات آویخته شدند اعلام کرد .



به گزارش واحد مرکزی خبر ، حسین روح زاده به دلیل ارتکاب جرایمی مانند : چندین بار آدم ربایی، چندین بار تجاوز به نوامیس ، زورگیری، سرقت ، ایراد ضرب و جرح عمدی، شرارت های متعدد و سلب امنیت و آسایش عمومی.

ابوالفضل صادقی به دلیل ارتکاب جرایمی مانند: چندین بار آدم ربایی، چندین بار تجاوز به نوامیس ، زورگیری، سرقت ، ایراد ضرب و جرح عمدی، شرارت های متعدد و سلب امنیت و آسایش عمومی.

ابراهیم اسکندری به دلیل ارتکاب جرایمی مانند : شرکت در سرقت مسلحانه بانک ، قتل عمد با سلاح گرم، معاونت در سرقت و مخفی کردن اموال مسروقه.

سیامک دوستی به دلیل ارتکاب جرایمی مانند فروش 43 کیلو و 200 گرم تریاک و حشیش و حمل 3 کیلو و 900 گرم هروئین و 3 کیلو تریاک بهمراه شرارت متعدد.

غلامحسین شاداب به دلیل حمل و نگهداری 3 کیلو و 270 گرم هروئین .

فاضل رمضانی به دلیل ارتکاب جرایمی مانند محاربه(شرارت)، سلب امنیت و آسایش عمومی و ایجاد رعب و وحشت از طریق تهدید و سرقت های مسلحانه، اخاذی ، به آتش کشیدن منازل افراد، چندین بار تجاوز به نوامیس مردم و تمرد در مقابل ماموران و تیراندازی به آنان ، خرید و فروش سلاح.

حاجت مراد محمدی به دلیل ارتکاب جرایمی مانند محاربه(شرارت)، سلب امنیت و آسایش عمومی و ایجاد رعب و وحشت از طریق تهدید و سرقت های مسلحانه، اخاذی ، به آتش کشیدن منازل افراد، چندین بار تجاوز به نوامیس مردم و تمرد در مقابل ماموران و تیراندازی به آنان ، خرید و فروش سلاح.

بابک دوست حسینی به دلیل ارتکاب جرایمی مانند خرید و فروش 300 کیلوگرم تریاک و مشارکت در حمل و نگهداری 233 کیلوگرم تریاک، مشارکت در تهیه و نگهداری 9 کیلو و 600 گرم هروئین، مشارکت در خرید و نگهداری 254 کیلو تریاک و نگهداری اسلحه و مهمات .

سرور سارانی به دلیل تهیه 62 کیلوگرم هروئین و فروش 12 کیلوگرم هروئین بهمراه شرارت .

اکبر زهین مبرهن به دلیل مشارکت و در معرض فروش قراردادن 12 کیلو گرم هروئین و شرارت.

رسول امین زاده به دلیل حمل و نگهداری 270 گرم هروئین و 4 کیلوگرم تریاک و شرارت.

حمید الله توتازهی به دلیل نگهداری سلاح گرم و حمل و نگهداری 350 کیلوگرم تریاک و ایجاد شرارت

يزدفردا