زمان : 12 Esfand 1391 - 15:07
شناسه : 66247
بازدید : 4349
معرفي ورزشكار برتر سال با راي مردم در برنامه ورزش در يزد معرفي ورزشكار برتر سال با راي مردم در برنامه ورزش در يزد سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد از انتخاب و معرفي ورزشكار برتر استان در سال 91 با آراي مردم در اين برنامه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، امید حسین مرشدی با اعلام اين خبر گفت :براي دومين سال پياپي در برنامه راديويي ورزش در يزد ورزشكار برتر استان در سال 91 از طريق آراي مردمي انتخاب و معرفي مي شود..

وي اظهار داشت : در اين برنامه محمدحسين جعفري در رشته اسكواش ، مصطفي حيدري دررشته فوتبال ناشنوايان ، منيژه زارع رشته تيراندازي ، محمد فتوحي در رشته شمشيربازي و محمد علي مختاري در رشته فوتبال ساحلي پنج ورزشكاري هستند كه در روز هاي يكشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه 20 ، 22 و 24 اسفند ماه در اين برنامه از طريق پيام كوتاه به انتخاب مردم در رده هاي اول تا پنجم قرار خواهد گرفت.

سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد تاكيد كرد : تنها ورزشكاراني كه در سال 91 در جام جهاني و قهرماني جهان و قهرماني آسيا صاحب گردن آويز شده و يا حداقل در جمع برترين هاي جهان و آسيا قرار گرفته بودند به اين برنامه معرفي شدند و ورزشكاراني كه موفق به كسب مدال و يا عناوين در مسابقات كاپ آزاد ، تورنمنت ، جام هاي متفرقه و نظاير آن شدند در اين برنامه شركت داده نشدند.